Quote from Funbeat user on 28 October 2012, 14:53@ Hasse: inget ont om katternas matte men så keliga är de inte. Dessutom hade den keligaste (som inte mår så bra för tillfället) lämnat ett litet välkomstpaket på gästsängen. Det blev gos i går kväll i stället 🙂
@ Hasse: inget ont om katternas matte men så keliga är de inte. Dessutom hade den keligaste (som inte mår så bra för tillfället) lämnat ett litet välkomstpaket på gästsängen. Det blev gos i går kväll i stället 🙂
Quote from Funbeat user on 28 October 2012, 17:07Camilla, när jag var där senast så var de väldigt keliga, jag var alldeles allergisnuvig dagen efter. Men så är det väl i livet, en del får gos andra får "paket"
😉Edit säger att jag vill gos från människohonor istället för katter dock.
Camilla, när jag var där senast så var de väldigt keliga, jag var alldeles allergisnuvig dagen efter. Men så är det väl i livet, en del får gos andra får "paket"
😉
Edit säger att jag vill gos från människohonor istället för katter dock.
Quote from Funbeat user on 28 October 2012, 18:47Jag säger nästan samma sak 🙂
Karlar 😀
Jag säger nästan samma sak 🙂
Karlar 😀
Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 14:36Läget med er? Vad gör Ni en fredag kväll i Stockholm!
Läget med er? Vad gör Ni en fredag kväll i Stockholm!
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 09:32Jag jobbar i kväll, tror att det blir lugnt så jag kommer hem i tid för att fortsätta förberedelserna för middagen i morgon. Den ser jag fram emot 😀
Jag jobbar i kväll, tror att det blir lugnt så jag kommer hem i tid för att fortsätta förberedelserna för middagen i morgon. Den ser jag fram emot 😀
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 09:53Vänta lite nu...kommer hem i tid för att fortsätta förberedelserna....
Vilket hem menar du? 😉
Vänta lite nu...kommer hem i tid för att fortsätta förberedelserna....
Vilket hem menar du? 😉
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 12:59Fredagsmys med min dotter. 🙂 Har varit borta några kvällar senaste v, sjukt svårt att hinna med att dejta när man är ensamstående mamma och inte vill introducera nån ny för barnen efter en v...
Fredagsmys med min dotter. 🙂 Har varit borta några kvällar senaste v, sjukt svårt att hinna med att dejta när man är ensamstående mamma och inte vill introducera nån ny för barnen efter en v...
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 13:41Där jag är skriven 😉
Där jag är skriven 😉
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 13:41Jag styrketränar på fredagskvällarna och det blir det ikväll också.
Jag styrketränar på fredagskvällarna och det blir det ikväll också.
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 13:56Camilla: Aha, då får jag svampsoppan till nattvickning då?
Camilla: Aha, då får jag svampsoppan till nattvickning då?