Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 14:05Kanske är bättre att ta soppan till lunch i morgon.
Kanske är bättre att ta soppan till lunch i morgon.
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 15:58Min fredagkväll ska tillbringas i badrummet. Två sketna cyklar ska bada och sen ska hela badrummet få bada.
Nånstans där emellan ska jag utfodra två barn och en irriterad mamma oxå.
Och sist men inte minst ska jag ringa min chef och tala om för henne var
Min fredagkväll ska tillbringas i badrummet. Två sketna cyklar ska bada och sen ska hela badrummet få bada.
Nånstans där emellan ska jag utfodra två barn och en irriterad mamma oxå.
Och sist men inte minst ska jag ringa min chef och tala om för henne var
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 16:07Jag ska äta glass med hjortronsylt och se på tv. Måste ändå sova tidigt...
Jag ska äta glass med hjortronsylt och se på tv. Måste ändå sova tidigt...
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 16:30Skissa på ett repställ för cykel, hittade en bra början i en container 🙂
Skissa på ett repställ för cykel, hittade en bra början i en container 🙂
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 18:24Ska tillbringa kvällen i stallet, för tredje gången denna veckan. På programmet står markarbete och hinder.
Ska tillbringa kvällen i stallet, för tredje gången denna veckan. På programmet står markarbete och hinder.
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 19:14Varit i simhallen, vilket dj...la kaos aldrig mer. Jag älskar mina vård arbetstider jag har möjlighet att träna på tider då jag har bassängen nästan för mej själv. Men i dag tyckte jag det skulle vara smart att simma innan jag o syrran skulle käka gott.
Varit i simhallen, vilket dj...la kaos aldrig mer. Jag älskar mina vård arbetstider jag har möjlighet att träna på tider då jag har bassängen nästan för mej själv. Men i dag tyckte jag det skulle vara smart att simma innan jag o syrran skulle käka gott.
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 19:59själv står jag framför stafliet med en massa penslar och färger..
själv står jag framför stafliet med en massa penslar och färger..
Quote from Torbjörn Ohlsson on 16 November 2012, 20:14Nån som vill ta en öl? 🙂
Nån som vill ta en öl? 🙂
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 21:52En annan fredag gärna, nu ska jag fila på släktträdet innan jag tar tåget till Stockholm imorgon!
Peter: Markarbete är så sjukt kul, speciellt när man får den där "special moment" då hästen ger dig 150% uppmärksamhet och du kan dirigera den med ett lillf
En annan fredag gärna, nu ska jag fila på släktträdet innan jag tar tåget till Stockholm imorgon!
Peter: Markarbete är så sjukt kul, speciellt när man får den där "special moment" då hästen ger dig 150% uppmärksamhet och du kan dirigera den med ett lillf
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 22:26Nina, kunde du inte be den där irriterade mamman gå hem, istället för att vara där och störa dig 😉
Hoppas chefen har flyttat på skåpet nu då 🙂
Nina, kunde du inte be den där irriterade mamman gå hem, istället för att vara där och störa dig 😉
Hoppas chefen har flyttat på skåpet nu då 🙂