Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 20:18Men Gerda då....plockar ju in både sockerskål och mjölk. Kaka till det?
Men Gerda då....plockar ju in både sockerskål och mjölk. Kaka till det?
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 20:34Usch nä, ingen kaka när jag inte mår bra.....men mjölken smakar gott (iaf så länge den inte är i teet). 😉
Tack Patrik!
Usch nä, ingen kaka när jag inte mår bra.....men mjölken smakar gott (iaf så länge den inte är i teet). 😉
Tack Patrik!
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 20:42Jag har det glamoröst värre! Jag tvättar...
(Och kollar på dreamhack-streamen och under tiden.)I helgen ska jag bland annat spela massa badminton. Lite singelturnering på lördagen och förmodligen lite dubbelspel på söndag.
Jag har det glamoröst värre! Jag tvättar...
(Och kollar på dreamhack-streamen och under tiden.)
I helgen ska jag bland annat spela massa badminton. Lite singelturnering på lördagen och förmodligen lite dubbelspel på söndag.
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 20:45Då blir det te och en filt Gerda 🙂
Då blir det te och en filt Gerda 🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 20:46Dubbelpost
Dubbelpost
Quote from Torbjörn Ohlsson on 23 November 2012, 21:04...och jag hänger fortfarande här och gör......ingenting.......
Dags och ta tag i det, kanske?
...och jag hänger fortfarande här och gör......ingenting.......
Dags och ta tag i det, kanske?
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 21:09O jag har pratat men HAN i telefon igen (H:)
O jag har pratat men HAN i telefon igen (H:)
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 21:21Låter bra Ingela 🙂
Noterar att Kristoffer är rastlös
Låter bra Ingela 🙂
Noterar att Kristoffer är rastlös
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 21:50Vad gör jag en fredagkväll som den här då? Egentligen skulle jag vara på väg till jobbet om två timmar, men jag ringde och sjukanmälde mig. 🙁
Jag har varit på brandkurs i dagarna tre och sista dagen var rätt tuff och intensiv så jag orkar verkligen inte
Vad gör jag en fredagkväll som den här då? Egentligen skulle jag vara på väg till jobbet om två timmar, men jag ringde och sjukanmälde mig. 🙁
Jag har varit på brandkurs i dagarna tre och sista dagen var rätt tuff och intensiv så jag orkar verkligen inte
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 22:29Hoppas på bättring Nina och att du piggnar till. Har tyvärr ingen kaka att bjuda på.
Ingen trötthet att komma in i jobbvardagen igen?
Hoppas på bättring Nina och att du piggnar till. Har tyvärr ingen kaka att bjuda på.
Ingen trötthet att komma in i jobbvardagen igen?