Quote from Funbeat user on 24 November 2012, 18:59Har gjort matlådor. Undrar om Gerda har piggnat till för att ha aptit? 🙂
Har gjort matlådor. Undrar om Gerda har piggnat till för att ha aptit? 🙂
Quote from Funbeat user on 24 November 2012, 19:12Ja tack Patrik! 😉
Lite mat ska jag nog få ner.... börjar känna mig bättre, men är fortfarande helt matt i kroppen (inte van vid att ha feber, nog minst ett år sen sist).Undrar lite vad det är för konstigt virus jag har drabbats av, känner mig inte dir
Ja tack Patrik! 😉
Lite mat ska jag nog få ner.... börjar känna mig bättre, men är fortfarande helt matt i kroppen (inte van vid att ha feber, nog minst ett år sen sist).
Undrar lite vad det är för konstigt virus jag har drabbats av, känner mig inte dir
Quote from Funbeat user on 24 November 2012, 19:13Slevar upp en portion 🙂
Slevar upp en portion 🙂
Quote from Funbeat user on 24 November 2012, 19:18Hmm...vet ni inte vad kltt är för något?
L:et är för nära ö:et. 😉
Hmm...vet ni inte vad kltt är för något?
L:et är för nära ö:et. 😉
Quote from Funbeat user on 24 November 2012, 19:19Gick på bio... Bedragaren. Blev positiv överaskad, för det va en bra film.
Gick på bio... Bedragaren. Blev positiv överaskad, för det va en bra film.
Quote from Funbeat user on 24 November 2012, 23:26Jag var på bio igår och såg Amour. En fantastiskt vacker film på sitt eget sätt, men oj vad mycket känslor den framkallade, både under och efter.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=waR5wslQbS0
Jag var på bio igår och såg Amour. En fantastiskt vacker film på sitt eget sätt, men oj vad mycket känslor den framkallade, både under och efter.
Quote from ellen olsson on 25 November 2012, 23:50Den måste jag se! En film av Haneke med Isabelle Huppert. Då går det inte att misslyckas. 🙂
Den måste jag se! En film av Haneke med Isabelle Huppert. Då går det inte att misslyckas. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 05:55Gör det Fredrik, men var beredd på att det blir jobbigt.
Gör det Fredrik, men var beredd på att det blir jobbigt.
Quote from ellen olsson on 26 November 2012, 07:21Jag förväntar mig inget annat när Haneke regisserar... 😉
Jag förväntar mig inget annat när Haneke regisserar... 😉
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 08:08Det förstås. Den var faktiskt otroligt vacker i all sin enkelhet.
Och temat är alltid aktuellt, men filmen uppfattas nog väldigt olika av olika människor, beroende på erfarenhet.
För Göteborgare: den går på Hagabion.
Det förstås. Den var faktiskt otroligt vacker i all sin enkelhet.
Och temat är alltid aktuellt, men filmen uppfattas nog väldigt olika av olika människor, beroende på erfarenhet.
För Göteborgare: den går på Hagabion.