Quote from Funbeat user on 1 December 2012, 10:01Låter som en bra fredagskväll 🙂
Låter som en bra fredagskväll 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 1 December 2012, 10:30Var ju skit med rundan Anna!
Hmm kanske läge att kolla upp det? Frisk o kry på Kristinelundsgatan, kan jag tipsa om.
Var ju skit med rundan Anna!
Hmm kanske läge att kolla upp det? Frisk o kry på Kristinelundsgatan, kan jag tipsa om.
Quote from Funbeat user on 1 December 2012, 11:43Bästa fysion är konsulterad (virtuellt). Får känna efter lite och testa olika varianter först....
Bästa fysion är konsulterad (virtuellt). Får känna efter lite och testa olika varianter först....
Quote from Funbeat user on 1 December 2012, 13:16TV och kortspel med föräldrarna på en fredagkväll är inte fy skam. Jag tänker att man ska vara glad så länge man har sina föräldrar och så länge de är klara nog i huvet för att klara av att exempelvis köra ett par omgångar Gin Rummy. (t+)
TV och kortspel med föräldrarna på en fredagkväll är inte fy skam. Jag tänker att man ska vara glad så länge man har sina föräldrar och så länge de är klara nog i huvet för att klara av att exempelvis köra ett par omgångar Gin Rummy. (t+)
Quote from Funbeat user on 1 December 2012, 13:49Jag var på musikfilmsquiz. Fast det var inte så mycket folk där tyvärr och frågorna var jättesvåra. 🙁
Jag var på musikfilmsquiz. Fast det var inte så mycket folk där tyvärr och frågorna var jättesvåra. 🙁
Quote from Funbeat user on 2 December 2012, 01:29Precis hemkommen från en dejt i gurkstan
🙂Välkommen tillbaka Jessie, nu för tiden går det väldigt snabbt att läsa igenom trådarna.
Precis hemkommen från en dejt i gurkstan
🙂
Välkommen tillbaka Jessie, nu för tiden går det väldigt snabbt att läsa igenom trådarna.
Quote from Funbeat user on 2 December 2012, 09:33Gurkstan?
Gurkstan?
Quote from Funbeat user on 2 December 2012, 14:14Västerås (från Västeråsgurkan)
🙂
Västerås (från Västeråsgurkan)
🙂
Quote from Funbeat user on 2 December 2012, 15:39Jo, jag märker det, har snart läst ikapp sen jag lämnade senast och det borde ju vara stört omöjligt. Vad gööör ni hela dagarna nuförtiden egentligen??
Jo, jag märker det, har snart läst ikapp sen jag lämnade senast och det borde ju vara stört omöjligt. Vad gööör ni hela dagarna nuförtiden egentligen??
Quote from Funbeat user on 2 December 2012, 20:44Saknar dig? Dessutom har det varit stort frånfall här en senaste tiden... (t+)
Saknar dig? Dessutom har det varit stort frånfall här en senaste tiden... (t+)