Quote from Funbeat user on 11 December 2012, 00:31Vad ska ni göra på fredag då?
Jag har absolut ingen aning.
Vad ska ni göra på fredag då?
Jag har absolut ingen aning.
Quote from Funbeat user on 11 December 2012, 07:40Nä, det är klart att du inte har någon aning om vad vi ska göra, Nico 😉
Jag är på skidsemester på fredag (H)
Nä, det är klart att du inte har någon aning om vad vi ska göra, Nico 😉
Jag är på skidsemester på fredag (H)
Quote from Funbeat user on 11 December 2012, 08:05Jerker, det lät väldigt trevligt. Vart skall du åka?
Jerker, det lät väldigt trevligt. Vart skall du åka?
Quote from Funbeat user on 11 December 2012, 12:23Jerker: Trots att jag är norrlänning så har jag aldrig fastnat för skidåkning. Måste finnas roligare saker att göra. Vad är det för fel på att åka skridskor? 🙂
Jerker: Trots att jag är norrlänning så har jag aldrig fastnat för skidåkning. Måste finnas roligare saker att göra. Vad är det för fel på att åka skridskor? 🙂
Quote from Funbeat user on 11 December 2012, 12:31Den här veckan vill jag vara hemma och ta det lugnt, jobbar i kväll, i morgon och på söndag, skulle varit funktionär på Rogers Bergstävling på torsdag men den blev inställt, på lördag har min bror och hans fru 2 x 45 fest och sen åker jag till Celos. Pust
Den här veckan vill jag vara hemma och ta det lugnt, jobbar i kväll, i morgon och på söndag, skulle varit funktionär på Rogers Bergstävling på torsdag men den blev inställt, på lördag har min bror och hans fru 2 x 45 fest och sen åker jag till Celos. Pust
Quote from Funbeat user on 11 December 2012, 21:31Celos, jag stannar inom länet... Fast åker från södraste Dalarna till nordligaste, så det blir ändå en resa på dryga 30 mil! Ska vara i Idrefjäll torsdag till söndag 🙂
Celos, jag stannar inom länet... Fast åker från södraste Dalarna till nordligaste, så det blir ändå en resa på dryga 30 mil! Ska vara i Idrefjäll torsdag till söndag 🙂
Quote from Funbeat user on 11 December 2012, 21:41På fredag blir den nya storfilmen The Hobbit med ett av brorsbarnen
🙂
På fredag blir den nya storfilmen The Hobbit med ett av brorsbarnen
🙂
Quote from Funbeat user on 11 December 2012, 21:57Härligt Jerker. Du får åka lite skidor för oss sörlänningar oxå. 🙂
Härligt Jerker. Du får åka lite skidor för oss sörlänningar oxå. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 December 2012, 22:33jag har verkligen ingen aning!! som vanligt ungefär..
jag har verkligen ingen aning!! som vanligt ungefär..
Quote from Funbeat user on 12 December 2012, 00:00Kul Jerker 🙂
Kul Jerker 🙂