Quote from Rasmus Olsson on 14 December 2012, 09:31Vad heter hon?
Vad heter hon?
Quote from Funbeat user on 14 December 2012, 15:34Det får nog bli träning i kväll, kände i kroppen i går att det var lite trögt. Får se om jag orkar med löpning eller om det får bli yoga. Eller både. Det gäller nog att se till att komma hem i rimlig tid först....... (#)
Det får nog bli träning i kväll, kände i kroppen i går att det var lite trögt. Får se om jag orkar med löpning eller om det får bli yoga. Eller både. Det gäller nog att se till att komma hem i rimlig tid först....... (#)
Quote from Funbeat user on 14 December 2012, 21:40samma här!
samma här!
Quote from Funbeat user on 14 December 2012, 21:52Jobbar INTE!!! 😀
Jobbar INTE!!! 😀
Quote from Funbeat user on 14 December 2012, 22:46(t+) @ Linda
(t+) @ Linda
Quote from Funbeat user on 15 December 2012, 13:26Whohoooo Linda!!!!!! 😀
Whohoooo Linda!!!!!! 😀
Quote from Funbeat user on 8 February 2013, 21:14Har känt mig lite småkrasslig igår och idag, så nu har jag landat i soffan med Top Chef på teven och laptop med dejtingsajt i knät. Det ena är att betrakta som trevlig avkoppling, det andra som ganska intetsägande. 🙂
Har känt mig lite småkrasslig igår och idag, så nu har jag landat i soffan med Top Chef på teven och laptop med dejtingsajt i knät. Det ena är att betrakta som trevlig avkoppling, det andra som ganska intetsägande. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2013, 21:34Varvar ner inför semestern, har handlat och ätit en pizza efter att mitt bagage är hämtat. Nu är det bara det där lilla sista och det är ofta hur mycket som helst.
Skavlan gör mig sällskap men snart blir det diskho 😉
Varvar ner inför semestern, har handlat och ätit en pizza efter att mitt bagage är hämtat. Nu är det bara det där lilla sista och det är ofta hur mycket som helst.
Skavlan gör mig sällskap men snart blir det diskho 😉
Quote from Funbeat user on 8 February 2013, 21:36Sitter med ett berg av pasta efter dagens skidpass och hoppas På Spåret finns på svt play.
Sitter med ett berg av pasta efter dagens skidpass och hoppas På Spåret finns på svt play.
Quote from Funbeat user on 8 February 2013, 21:48Camilla: Blir det glitter, glamour och John Travolta vid din diskho? 🙂
Camilla: Blir det glitter, glamour och John Travolta vid din diskho? 🙂