Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fick faktiskt en dejt bokad fredagkväll. Henne hittade jag på HappyPancake. Kan bli lite spännande. Äsch, en pratstund bara så får vi se vad som händer. Roligare att dricka 1-2 öl tillsammans med någon än ensam va?

Jag börjar nästan misstänka att Nico är sämst i Sverige på att orka vara singel. 😉

Svara på frågan Jessie - svara på frågan. Det var ju faktiskt det du hade tänkt göra till att börja med och det är okej att vara ON topic ibland också. (H)

Vad gör en singel på en fredagkväll?
Det måste vara den lättaste frågan någonsin?
På en fredagkv

Ja, just det, Jessie!
På fredagskväll åker en singel längdskidor!
Eller minst två stycken gör det (H)

Tvättar (#)

Jessie: Nej, jag är bäst i Sverige på att inte luncha, fika eller dricka öl ensam som singel 🙂

Att åka längdskidor eller att tvätta är välbekanta fredagskvällsmyssysselsättningar. Troligen inget jag kommer att hinna den här fredagen, men det kommer väl fler fredagar... 😉

Jag brukar gymma på fredagkvällar. Lugnt och skönt på gymmet då. När jag kommer hem fixar jag lite käk och sen somnar jag. Ja, det är ungefär det. Så har de för det mesta sett ut under hösten och så kommer det nog att fortsätta till fram i början på april

Precis Jerker! Men hur du kunde veta att jag får besök/träningssällskap just på fredag det vet jag inte riktigt om jag begriper? (H)

ikväll är det ryggläge 🙂