Quote from Funbeat user on 8 February 2013, 21:53Glittret får jag stå för själv och det blir nog ett fall för Kay Scarpetta på CD:n.
Glittret får jag stå för själv och det blir nog ett fall för Kay Scarpetta på CD:n.
Quote from Funbeat user on 8 February 2013, 21:54Sitter och önskar att man va någon annanstans...vet bara inte var...
Sitter och önskar att man va någon annanstans...vet bara inte var...
Quote from Funbeat user on 8 February 2013, 22:00Kollar väglaget inför resan i morgon, vi får ta det lugnt men det är vi inställda på.
Kollar väglaget inför resan i morgon, vi får ta det lugnt men det är vi inställda på.
Quote from Funbeat user on 8 February 2013, 22:34Om jag hade varit med i kvällens På Spåret hade jag vunnit.
Om jag hade varit med i kvällens På Spåret hade jag vunnit.
Quote from Funbeat user on 9 February 2013, 01:55Har varit ute med exet. Får nog bli några timmar i joggingspåret för att träna bort kvällens excesser.... 🙂
Har varit ute med exet. Får nog bli några timmar i joggingspåret för att träna bort kvällens excesser.... 🙂
Quote from Funbeat user on 9 February 2013, 02:41Tja, att sitta på jobbet fredagkväll/natt är väl allas önskan eller ...
Tja, att sitta på jobbet fredagkväll/natt är väl allas önskan eller ...
Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 21:13Vi städar stugan för att slippa göra det i morgon bitti. Fast just nu är det paus för min del och sen väntar lite massage av ömmande vader. :-!
Vi städar stugan för att slippa göra det i morgon bitti. Fast just nu är det paus för min del och sen väntar lite massage av ömmande vader. :-!
Quote from Funbeat user on 16 February 2013, 13:09Passar på att vara sjuk...igen.
Passar på att vara sjuk...igen.
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 21:07Kollar på fotboll!
Avslutade veckan med en begynnande huvudvärk men jag kom på att jag suttit med huvudet vridet så gott som hela dagen på utbildningen. Det är nåt med mina glasögon också, sen tror jag inte att det hjälper att titta in i en datorskärm nä
Kollar på fotboll!
Avslutade veckan med en begynnande huvudvärk men jag kom på att jag suttit med huvudet vridet så gott som hela dagen på utbildningen. Det är nåt med mina glasögon också, sen tror jag inte att det hjälper att titta in i en datorskärm nä
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 21:12Ha en härlig semester din lyxlirare!
(hv)
Ha en härlig semester din lyxlirare!
(hv)