Quote from Mikael Wik on 5 April 2013, 19:26Tar det lugnt och försöker göra förkylkningen som anfallit mig så lindrig som möjligt. Den är inte värre idag än igår så det är ett bra tecken i alla fall. 🙂
Men trist att inte få tränat som jag vill. Men men.
Tar det lugnt och försöker göra förkylkningen som anfallit mig så lindrig som möjligt. Den är inte värre idag än igår så det är ett bra tecken i alla fall. 🙂
Men trist att inte få tränat som jag vill. Men men.
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 22:17Sitter med ögonen i kors framför datorn efter en mycket intensiv första vecka på nya jobbet. Utbildning eller korvstoppning, det är frågan? Men vi har haft mycket roligt också, även om huvudet är både fullt och trött i kväll.
Sitter med ögonen i kors framför datorn efter en mycket intensiv första vecka på nya jobbet. Utbildning eller korvstoppning, det är frågan? Men vi har haft mycket roligt också, även om huvudet är både fullt och trött i kväll.
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 00:05Det är väl oftast alldeles för mycket att lära sig på alldeles för kort tid när man börjar ett nytt jobb Jessie.
Själv har jag haft en lugn kväll, tittat på film och slappat. Lyssnat till grannens förfest litegranna..
Det är väl oftast alldeles för mycket att lära sig på alldeles för kort tid när man börjar ett nytt jobb Jessie.
Själv har jag haft en lugn kväll, tittat på film och slappat. Lyssnat till grannens förfest litegranna..
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 09:22Laddat inför en ansträngande jobb helg! :@
Laddat inför en ansträngande jobb helg! :@
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 21:43Robert: Jag har då aldrig tidigare varit med om att först behöva ägna en halv dag åt utbildning via nätet för att ens få komma in på företaget och sen ÅTTA DAGAR innan jag får komma ut på min avdelning, men är det seriöst så är det antar jag. (t+)
Fick ia
Robert: Jag har då aldrig tidigare varit med om att först behöva ägna en halv dag åt utbildning via nätet för att ens få komma in på företaget och sen ÅTTA DAGAR innan jag får komma ut på min avdelning, men är det seriöst så är det antar jag. (t+)
Fick ia
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 18:36Pub med de andra portombuden, lagom inför en jobbhelg.
Har varit ledig idag och grejat en del här hemma, skönt efter några intensiva dagar.
Pub med de andra portombuden, lagom inför en jobbhelg.
Har varit ledig idag och grejat en del här hemma, skönt efter några intensiva dagar.
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 18:41Tvättar ett stycke skitig mountainbike och ett stycke skitig Mats. Det blir bra.
Tvättar ett stycke skitig mountainbike och ett stycke skitig Mats. Det blir bra.
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 19:01Undrar om inte kocken ska börja med maten snart....
men det verkar bli jag som gör det idag med, eftersom ingen annan är här
Undrar om inte kocken ska börja med maten snart....
men det verkar bli jag som gör det idag med, eftersom ingen annan är här
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 19:26Visningsstädar (mest i tanken) och dricker bubbel (för att inte stressa upp mig över visningsstädningstankarna) och drömmer om att stå och skaka rumpa tillsammans med vänner på Lemon bar med en drink i handen.
Visningsstädar (mest i tanken) och dricker bubbel (för att inte stressa upp mig över visningsstädningstankarna) och drömmer om att stå och skaka rumpa tillsammans med vänner på Lemon bar med en drink i handen.
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 20:14Lagat maten och ätit upp den 😀
Det visade sig att rostbiffen var på 265gram!!
Men gott var det och allt fick plats
Lagat maten och ätit upp den 😀
Det visade sig att rostbiffen var på 265gram!!
Men gott var det och allt fick plats