Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 20:41Tja, om man vill ha det gult så. 🙂
Tja, om man vill ha det gult så. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 22:03Tja... det kanske ökar chanserna att osingla mig? Det lär knappast gå sämre än nu. 😉
Tja... det kanske ökar chanserna att osingla mig? Det lär knappast gå sämre än nu. 😉
Quote from Funbeat user on 19 April 2013, 10:03Denna fredagkväll får jag besök av min bror som har med sig min gamla isärplockade cykel och sin egen cykel så det lär bli cykelmek och cykling från fredag till söndag kväll. 🙂
Denna fredagkväll får jag besök av min bror som har med sig min gamla isärplockade cykel och sin egen cykel så det lär bli cykelmek och cykling från fredag till söndag kväll. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 April 2013, 12:48Har bjudit hem två gamla vänner som jag har träffat en gång sen nyår, maten blir italiensk med exotiska drag. Ska äntligen utnyttja min 40-års present om omdaning av "ägorna".
För er som inte varit hos mig handlar mina ägor om ca 7 x 2,3 meter odlingsbar
Har bjudit hem två gamla vänner som jag har träffat en gång sen nyår, maten blir italiensk med exotiska drag. Ska äntligen utnyttja min 40-års present om omdaning av "ägorna".
För er som inte varit hos mig handlar mina ägor om ca 7 x 2,3 meter odlingsbar
Quote from Funbeat user on 19 April 2013, 13:22Själv blir det taco-mys med dottern och två kompisar. Lite vin och lite spel. Väldigt mysigt ska det bli
Själv blir det taco-mys med dottern och två kompisar. Lite vin och lite spel. Väldigt mysigt ska det bli
Quote from Funbeat user on 19 April 2013, 16:21Golden Hits!
Golden Hits!
Quote from Funbeat user on 19 April 2013, 18:28Sitter i bilen mellan Tälje och Avesta, men det är helt okej för det betyder ju egentligen bara att jag är på väg "hem till hästen". 🙂
Sitter i bilen mellan Tälje och Avesta, men det är helt okej för det betyder ju egentligen bara att jag är på väg "hem till hästen". 🙂
Quote from Funbeat user on 19 April 2013, 19:56Har druckit öl och ätit middag med min bästa vän och hans höggravida fru. Sjukt trevligt och alldeles för sällan. 🙂
Edit påpekar att frun inte drack öl men åt middag.
Har druckit öl och ätit middag med min bästa vän och hans höggravida fru. Sjukt trevligt och alldeles för sällan. 🙂
Edit påpekar att frun inte drack öl men åt middag.
Quote from Funbeat user on 19 April 2013, 23:46Sitter med en ritning för ny "trädgård". Kul att få tips, jag hade inte ens kommit på tanken när det gäller flera saker. Många skratt också, så kul att träffa dem igen.
Sitter med en ritning för ny "trädgård". Kul att få tips, jag hade inte ens kommit på tanken när det gäller flera saker. Många skratt också, så kul att träffa dem igen.
Quote from Funbeat user on 21 April 2013, 07:25Fredag kväll var det lite tillställning med jobbet.
30 snubbor, 250 snubbar och 45 flaskor sprit.
Hm, inte riktigt min "cup of tea".
Fredag kväll var det lite tillställning med jobbet.
30 snubbor, 250 snubbar och 45 flaskor sprit.
Hm, inte riktigt min "cup of tea".