Quote from Funbeat user on 3 May 2013, 22:56Fredag. Tydligen tar jag en (fem) öl med kollegor, hoppar middagen och tar pendeln hem med Mumford & Sons i lurarna på högsta. Fasiken vad jag är nöjd med livet 🙂 Kärleken kan vänta.
Fredag. Tydligen tar jag en (fem) öl med kollegor, hoppar middagen och tar pendeln hem med Mumford & Sons i lurarna på högsta. Fasiken vad jag är nöjd med livet 🙂 Kärleken kan vänta.
Quote from Funbeat user on 3 May 2013, 23:45Jag har fredagsmyst med 10-åringen. Hamburgare, godis och för första gången på evigheter har vi kollat på film tillsammans. Hobbit blev det. Fast jag fick kolla halva filmen själv, hon orkade inte hålla sig vaken. Nu är det äntligen min tur att sova.
Gon
Jag har fredagsmyst med 10-åringen. Hamburgare, godis och för första gången på evigheter har vi kollat på film tillsammans. Hobbit blev det. Fast jag fick kolla halva filmen själv, hon orkade inte hålla sig vaken. Nu är det äntligen min tur att sova.
Gon
Quote from Funbeat user on 3 May 2013, 23:46God natt!
God natt!
Quote from Funbeat user on 4 May 2013, 10:23dansade tango med ... tangotjejer (L)
dansade tango med ... tangotjejer (L)
Quote from Funbeat user on 11 May 2013, 03:23Har tillbringat ett antal timmar på puben sittandes brevid mannen jag tyckte väldigt mycket om i ett par år, men som det aldrig blev något med, och mittemot mannen jag är intresserad av nu, men som jag fan inte begriper vad han vill, om någonting alls öve
Har tillbringat ett antal timmar på puben sittandes brevid mannen jag tyckte väldigt mycket om i ett par år, men som det aldrig blev något med, och mittemot mannen jag är intresserad av nu, men som jag fan inte begriper vad han vill, om någonting alls öve
Quote from Funbeat user on 11 May 2013, 15:08Gårdagens fredagskväll blev cykelmekafton. Satt och riktade om ett ganska taskigt hjul i ganska många timmar igår. Övning ger färdighet! 🙂
Gårdagens fredagskväll blev cykelmekafton. Satt och riktade om ett ganska taskigt hjul i ganska många timmar igår. Övning ger färdighet! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 May 2013, 11:05Var på Bon Jovi på Stadion. JÄTTEKUL!! 😀
Var på Bon Jovi på Stadion. JÄTTEKUL!! 😀
Quote from Funbeat user on 25 May 2013, 23:56Aåh! Önskar att jag också hade varit där! Var det precis lika bra som jag antar att det var, Linda? 😀
Aåh! Önskar att jag också hade varit där! Var det precis lika bra som jag antar att det var, Linda? 😀
Quote from Funbeat user on 26 May 2013, 17:00Johan: Det var första gången jag var på rockkonsert så jag har väl inget att jämföra med men jag tyckte att det var superbra! 🙂
Johan: Det var första gången jag var på rockkonsert så jag har väl inget att jämföra med men jag tyckte att det var superbra! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2013, 23:56Då är nog Bon Jovi ingen dålig artist att inviga live-rocken med! Vännerna som var där var också väldigt nöjda så det var nog en riktigt bra spelning 🙂
Då är nog Bon Jovi ingen dålig artist att inviga live-rocken med! Vännerna som var där var också väldigt nöjda så det var nog en riktigt bra spelning 🙂