Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Linda, ånej, kom du - här finns hur mycket som helst, det räcker till oss båda 😀

Får bestämt göra en paj också 😉

Stefan: Härligt! 😀 Men det var ju typiskt att man bytt 08-land för Örebro när de rabarberpysslande singlarna gör entré... 😉

Sitter och har lite lämna barn-ångest. Haft henne i två veckor men imorgon lämnar jag henne på förmiddagen för att vara utan henne i två veckor 🙁
Har inte fixat till någon dejt eller annat i helgen heller och de flesta jag känner är på semester. Har en

@Katarina: Det låter sådär. Jobbigt, men hoppas att de två veckorna går fort och att du fyller dem med någonting roligt förutom jobbet.

Själv sitter jag och pausar lite i köksplockandet. Ska ha rivit ut hela köket innan semestern är slut. Började med plo

Föreslår tåget till Göteborg Kat 🙂

Linda, ja visst är det typiskt... hmmm (H)

Du får leta rabarber i gnällbältet 😀

Kat, tråkigt så klart...

Muntrar upp med ett par nygräddade rabarberfrallor. Te till?

Rabarberfrallor? Känns som att jag missat att läsa ordentligt längre upp. Rabarberpaj vet jag ju vad det är och det är supergott med en massa vaniljsås 🙂 så rabarberfrallor går säkert ner också. Och te med.

Inte så deppigt som det låter. Har ju gjort

Kram Kat (L) kan bara ana hur tufft det är 🙁

Men HANS! *tittar förmanande på Hasse* Men om du tyckte att det minnet var erotiskt så beklagar jag dina begränsade referensramar 😉

Håller förvisso med om att det var en trevlig middag i Huddinge! 🙂