Quote from Funbeat user on 2 August 2013, 21:48Åker "hem" till Dalarna i solnedgången eftersom det först nu är tillräckligt svalt och för att ingen ville byta helg med mig... (#)
Åker "hem" till Dalarna i solnedgången eftersom det först nu är tillräckligt svalt och för att ingen ville byta helg med mig... (#)
Quote from Funbeat user on 2 August 2013, 23:19Fixat biffen 😀 Biffen var så god att jag skippade tillbehören, majskolven fick bli förrätt. Sjukt gott! Som en dröm när jag skar i biffen. Kött, salt och peppar, finbiffarna på grillen, kolla lite och så vända när köttet känns som mellan tummen och pekfi
Fixat biffen 😀 Biffen var så god att jag skippade tillbehören, majskolven fick bli förrätt. Sjukt gott! Som en dröm när jag skar i biffen. Kött, salt och peppar, finbiffarna på grillen, kolla lite och så vända när köttet känns som mellan tummen och pekfi
Quote from Funbeat user on 3 August 2013, 00:04Camilla,
du är numera inte bara de Italienska bufféernas okrönte Drottning utan även
The Queen of the grill 😀
Camilla,
du är numera inte bara de Italienska bufféernas okrönte Drottning utan även
The Queen of the grill 😀
Quote from Funbeat user on 3 August 2013, 07:48Måste ha en grill för att kunna testa. 🙁
Trodde först det var Hasse som skrivit, fast han kanske sufflerade. 😉 Väldans gott lät det och det hade passat utmärkt till mina glas rose. 😀
Måste ha en grill för att kunna testa. 🙁
Trodde först det var Hasse som skrivit, fast han kanske sufflerade. 😉 Väldans gott lät det och det hade passat utmärkt till mina glas rose. 😀
Quote from Funbeat user on 3 August 2013, 15:12Tack Yoda 🙂
Celos, i kursen ingår även att utvärdera upplägget för att kunna förbättra min insats. Det är en viktig del som kursledaren tog på största allvar.
Tack Yoda 🙂
Celos, i kursen ingår även att utvärdera upplägget för att kunna förbättra min insats. Det är en viktig del som kursledaren tog på största allvar.
Quote from Funbeat user on 3 August 2013, 17:29Camilla, det förstår jag att han gjorde. ????
Camilla, det förstår jag att han gjorde. ????
Quote from Funbeat user on 9 August 2013, 16:14Bäst att klä sig anständigt, jag ska på födelsedagsfika på väg till jobbet.
Bäst att klä sig anständigt, jag ska på födelsedagsfika på väg till jobbet.
Quote from Funbeat user on 9 August 2013, 16:18Gnider ihop en fläskpannkaka till grabben o mig, glutenfri ...alltid lika spännande! Ett glas rött blir det nog oxå !
Gnider ihop en fläskpannkaka till grabben o mig, glutenfri ...alltid lika spännande! Ett glas rött blir det nog oxå !
Quote from Funbeat user on 9 August 2013, 19:29Inte ett skit....
Inte ett skit....
Quote from Funbeat user on 9 August 2013, 19:53Funderar på var jag ska bo... Min nuvarande lilla etta på 40kvm var tänkt att vara en tillfällig lösning och nu har jag bestämt mig för att flytta, fått lånelöfte etc. Problemet är bara att bestämma mig för i vilken del av stan (Örebro) jag vill bo. Har a
Funderar på var jag ska bo... Min nuvarande lilla etta på 40kvm var tänkt att vara en tillfällig lösning och nu har jag bestämt mig för att flytta, fått lånelöfte etc. Problemet är bara att bestämma mig för i vilken del av stan (Örebro) jag vill bo. Har a