Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Åker "hem" till Dalarna i solnedgången eftersom det först nu är tillräckligt svalt och för att ingen ville byta helg med mig... (#)

Fixat biffen 😀 Biffen var så god att jag skippade tillbehören, majskolven fick bli förrätt. Sjukt gott! Som en dröm när jag skar i biffen. Kött, salt och peppar, finbiffarna på grillen, kolla lite och så vända när köttet känns som mellan tummen och pekfi

Camilla,
du är numera inte bara de Italienska bufféernas okrönte Drottning utan även
The Queen of the grill 😀

Måste ha en grill för att kunna testa. 🙁

Trodde först det var Hasse som skrivit, fast han kanske sufflerade. 😉 Väldans gott lät det och det hade passat utmärkt till mina glas rose. 😀

Tack Yoda 🙂

Celos, i kursen ingår även att utvärdera upplägget för att kunna förbättra min insats. Det är en viktig del som kursledaren tog på största allvar.

Camilla, det förstår jag att han gjorde. ????

Bäst att klä sig anständigt, jag ska på födelsedagsfika på väg till jobbet.

Gnider ihop en fläskpannkaka till grabben o mig, glutenfri ...alltid lika spännande! Ett glas rött blir det nog oxå !

Inte ett skit....

Funderar på var jag ska bo... Min nuvarande lilla etta på 40kvm var tänkt att vara en tillfällig lösning och nu har jag bestämt mig för att flytta, fått lånelöfte etc. Problemet är bara att bestämma mig för i vilken del av stan (Örebro) jag vill bo. Har a