Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 20:37Ett glas vin i nyinköpta, sköna soffan.
Gott, men oj vilket sömnpiller!
Blir intressant att se om jag hinner till sängen innan jag somnar...
Ett glas vin i nyinköpta, sköna soffan.
Gott, men oj vilket sömnpiller!
Blir intressant att se om jag hinner till sängen innan jag somnar...
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 20:40Pustar ut efter all go mat och så lite Rött! sitter och funderar ifall jag ska köpa min nya MTB i morgon... Det gnager gnager och åter gnager =)
Pustar ut efter all go mat och så lite Rött! sitter och funderar ifall jag ska köpa min nya MTB i morgon... Det gnager gnager och åter gnager =)
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 20:42Linda: Eftersom jag har större lägenhet, och om vi antar att stöket per kvm är ungefär lika, så kan du tänka dig hur mycket stök jag har hemma hos mig. Här är stök på diskbänken, stök på vardagsrumsgolvet, stök i sängen... Stöket ligger i högar, drivor oc
Linda: Eftersom jag har större lägenhet, och om vi antar att stöket per kvm är ungefär lika, så kan du tänka dig hur mycket stök jag har hemma hos mig. Här är stök på diskbänken, stök på vardagsrumsgolvet, stök i sängen... Stöket ligger i högar, drivor oc
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 20:43Myser i soffan med min 10-åring. (L) Fångarna på fortet och popcorn. Känner mig lite seg efter gårdagens fest.
Myser i soffan med min 10-åring. (L) Fångarna på fortet och popcorn. Känner mig lite seg efter gårdagens fest.
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 20:47Kom just hem från ett träningspass (gymmet) och nu har jag käkat ris+kyckling och kollar på hockey på datorn. Kommer att somna tidigt känner jag.
Kom just hem från ett träningspass (gymmet) och nu har jag käkat ris+kyckling och kollar på hockey på datorn. Kommer att somna tidigt känner jag.
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 20:50Här är det glass och Fångarna på fortet med 5-åringen.
Här är det glass och Fångarna på fortet med 5-åringen.
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 21:01Tack för tipset Kat; det var glass som saknades här!
Tack för tipset Kat; det var glass som saknades här!
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 21:09Mattias: Jo jag förstår, mitt stök är delvis begränsat till kartonger som inte packats upp...
Annelie: Åh popcorn! 😀 Att jag inte tänkte på det, här ska poppas i nästa reklampaus (kollar på Wall Street på 7an)
Mattias: Jo jag förstår, mitt stök är delvis begränsat till kartonger som inte packats upp...
Annelie: Åh popcorn! 😀 Att jag inte tänkte på det, här ska poppas i nästa reklampaus (kollar på Wall Street på 7an)
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 21:15Linda: Bra idé. Om jag flyttar ska jag packa saker i flyttkartonger och märka med "Stök". 😉
Annelie: Mmm... popcornsuget ökade just här. Bra tänkt.
Linda: Bra idé. Om jag flyttar ska jag packa saker i flyttkartonger och märka med "Stök". 😉
Annelie: Mmm... popcornsuget ökade just här. Bra tänkt.
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 23:50Hämtade datorn hos far, åt middag med han, tog med gubben och datorn i fars bil och körde till min lägehet. Där bjöd jag far på öl och mig själv på vatten. Sen hem med gubben och bilen samt byte till cykel för att komma hem. Nu är datorn upp- och inkoppla
Hämtade datorn hos far, åt middag med han, tog med gubben och datorn i fars bil och körde till min lägehet. Där bjöd jag far på öl och mig själv på vatten. Sen hem med gubben och bilen samt byte till cykel för att komma hem. Nu är datorn upp- och inkoppla