Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ett glas vin i nyinköpta, sköna soffan.
Gott, men oj vilket sömnpiller!
Blir intressant att se om jag hinner till sängen innan jag somnar...

Pustar ut efter all go mat och så lite Rött! sitter och funderar ifall jag ska köpa min nya MTB i morgon... Det gnager gnager och åter gnager =)

Linda: Eftersom jag har större lägenhet, och om vi antar att stöket per kvm är ungefär lika, så kan du tänka dig hur mycket stök jag har hemma hos mig. Här är stök på diskbänken, stök på vardagsrumsgolvet, stök i sängen... Stöket ligger i högar, drivor oc

Myser i soffan med min 10-åring. (L) Fångarna på fortet och popcorn. Känner mig lite seg efter gårdagens fest.

Kom just hem från ett träningspass (gymmet) och nu har jag käkat ris+kyckling och kollar på hockey på datorn. Kommer att somna tidigt känner jag.

Här är det glass och Fångarna på fortet med 5-åringen.

Tack för tipset Kat; det var glass som saknades här!

Mattias: Jo jag förstår, mitt stök är delvis begränsat till kartonger som inte packats upp...

Annelie: Åh popcorn! 😀 Att jag inte tänkte på det, här ska poppas i nästa reklampaus (kollar på Wall Street på 7an)

Linda: Bra idé. Om jag flyttar ska jag packa saker i flyttkartonger och märka med "Stök". 😉

Annelie: Mmm... popcornsuget ökade just här. Bra tänkt.

Hämtade datorn hos far, åt middag med han, tog med gubben och datorn i fars bil och körde till min lägehet. Där bjöd jag far på öl och mig själv på vatten. Sen hem med gubben och bilen samt byte till cykel för att komma hem. Nu är datorn upp- och inkoppla