Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 08:18Mattias: Jag vinner alltså "mest stök i singelgruppentävlingen" pga flest antal kvadratmeter/person? Eller? Fast kanske att jag vinner för att övervåningen ser ut som en byggarbetsplats och undervåningen som om det gått fram en tromb där! Dags att åka och
Mattias: Jag vinner alltså "mest stök i singelgruppentävlingen" pga flest antal kvadratmeter/person? Eller? Fast kanske att jag vinner för att övervåningen ser ut som en byggarbetsplats och undervåningen som om det gått fram en tromb där! Dags att åka och
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 09:33Jessie: Är din störst? Kanske sitter det någon här med en ännu större? Inte för att storleken spelar roll, det är stökformen som är det viktiga. Och en byggarbetsplats har en tendens att vara stökigare än det mesta.
Jessie: Är din störst? Kanske sitter det någon här med en ännu större? Inte för att storleken spelar roll, det är stökformen som är det viktiga. Och en byggarbetsplats har en tendens att vara stökigare än det mesta.
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 17:49Nu menade jag av din och min och Lindas mest? Min är 90+, hur stor är din nu igen? 😉
Min byggarbetsplats är bortforslad nu, eller snarare, den står i en släpvagn ute på gatan eftersom återvinningen i Avesta inte ens nästan har helgöppet! (#)
Men det är
Nu menade jag av din och min och Lindas mest? Min är 90+, hur stor är din nu igen? 😉
Min byggarbetsplats är bortforslad nu, eller snarare, den står i en släpvagn ute på gatan eftersom återvinningen i Avesta inte ens nästan har helgöppet! (#)
Men det är
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 18:01Större än så iallafall. 🙂 Helt i onödan för en singel, i och för sig.
Men du vinner stökligan ändå, låter det som.
Större än så iallafall. 🙂 Helt i onödan för en singel, i och för sig.
Men du vinner stökligan ändå, låter det som.
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 18:11Jag brukar mest ta det lugnt på Fredagar faktiskt. Behövs efter en vecka med jobb & mycket motion / träning. Utöver det så väntar man väl mest på att bli osingel...går sådär kan jag säga! Men alltid skönt med Fredag oavsett 🙂
Jag brukar mest ta det lugnt på Fredagar faktiskt. Behövs efter en vecka med jobb & mycket motion / träning. Utöver det så väntar man väl mest på att bli osingel...går sådär kan jag säga! Men alltid skönt med Fredag oavsett 🙂
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 18:12Mattias: Jösses! Någon som bor själv som har större än jag, det ska jag använda som argument när folk ser helt chockade ut över storleken på min lägenhet!
Men nu måste jag fortsätta lägga saker i lådor och kanske vika ihop ett par, tre lådor till med sån
Mattias: Jösses! Någon som bor själv som har större än jag, det ska jag använda som argument när folk ser helt chockade ut över storleken på min lägenhet!
Men nu måste jag fortsätta lägga saker i lådor och kanske vika ihop ett par, tre lådor till med sån
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 18:57Jessie: Min är på 40kvm så då måste ju jag vinna eftersom det procentuellt är mer stök hos mig! 🙂 *vinnarskalle - ON* 😉
Jessie: Min är på 40kvm så då måste ju jag vinna eftersom det procentuellt är mer stök hos mig! 🙂 *vinnarskalle - ON* 😉
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 20:15Linda: Du har inte sett min lägenhet... *konstaterar lugnt*
Linda: Du har inte sett min lägenhet... *konstaterar lugnt*
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 22:2040 kvm is da bomb! Man kan stöka ner den tillräckligt... 😉
För övrigt om du vill ha ett till argument Jessie så kan jag berätta att en god vän och kollega till mig har en paradvåning på drygt 200 kvm som han bor själv i. Den ser ut som ett mindre museu
40 kvm is da bomb! Man kan stöka ner den tillräckligt... 😉
För övrigt om du vill ha ett till argument Jessie så kan jag berätta att en god vän och kollega till mig har en paradvåning på drygt 200 kvm som han bor själv i. Den ser ut som ett mindre museu
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 22:47Mats: 40kvm räcker inte för allt mitt stök 😉
Mats: 40kvm räcker inte för allt mitt stök 😉