Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag känner mig som om jag är på en arkeologisk utgrävning över mitt eget liv när jag nu (för första gången någonsin?) faktiskt går igenom ALLA mina kartonger som har flyttat med mig från förråd till förråd! Hittade nyss flera årgångar med inredningstidnin

Ursäkta Jessie, kunde inte låta bli att skratta för jag känner så väl igen mig.
Över 20 år i samma lgh och en massa bra-att-ha-saker alt låta-mig-inspireras-av-prylar (#)

Gör som jag: byt lägenhet varannat (max vart tredje) år! Då tvingas man iaf till regelbundna utrensningar, även om de aldrig blir helt fullständiga.

(Fast nu tänker jag ALDRIG mer flytta...).

Jessie: Det låter inte lovande för ordningen att du ska flytta från Dalarna till Stökholm då. 😉

Ptja, jag får väl säga som alla stockholmare då att där JAG bor, det är banne mig INTE St(ö)kholm inte! (H)

Jaha, då var det fredag igen? Vad ska ni göra?
Jag ska in till stan vid 18-19-tiden och träffa vänner. Men det blir ingen blöt utekväll, är nog hemma senast kl 22 igen.

Kommer att samla vuxenpoäng ikväll. Återkommer med rapport 🙂

Jobb för min del, startar 21.00 på det sjuka hus så nu är det dags att ladda på mitt sätt under eftermiddagen.

Blir mtb och grillning och antagligen någon kall öl... Och troligen en form av mörkercykling då vi ska ut i ytterdelen av kommunen (dåligt med belysning) 😀

Två timmar i bilen för att ta mig hem till Avesta. Planen är att även hinna gå igenom åtminstone rummen på övervåningen för att reda ut vad som får vara kvar vid en visning, om något evt ska kastas osv. Men det vete tusan om jag kommer att orka? Är redan