Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Sitter bara hemma och tar igen mig efter en låååång dag då jag och hästen varit i Tierp och vänt (sisådär 35-40 mil blev det med hästtransport då) för att få hästen behandlad hos Sveriges bäste (och norske) hästkiropraktor. Positivt är att hästen blivit b

Svårt val Linda!

Har du sett alla lägenheterna?
Vad säger magkänslan?
Kan du få lagom nära till allt?

Eller så sätter du upp en karta över stan på väggen och kasta pil 😉

Camilla: Jodå, det går att få nära till det mesta, men så mycket pengar har jag inte 😉 Sen tänker jag att jag kanske inte ska flytta så många fler gånger inom stan så jag blir lite kräsen och vill ju gärna bo högt upp i huset, ha disk- och tvättmaskin, b

Fler val! Det är bra att du vet vad du vill ha 🙂

Jepp, men frågan var ju bara VAR jag ville ha det (#)

Linda: du får helt enkelt åka runt i Örebro och leta områden. Sen får du gå dit och spendera en bra stund promenerandes i området. Känna in atmosfären, kolla på blivande grannar osv. Till slut kommer något område viska i ditt öra "Välkommen Linda, vi har

Celos: Bra idé! Jag kanske kan knacka på hos lite folk och be att få komma in och kolla också! 😉

Absolut, då känner du ju geannarna redan när du flyttar dit. 🙂

Det blir soffhäng blandat med att försöka plocka undan lite av röran som finns i lägenheten just nu. Ju mer sugen jag är på att flytta desto mindre sugen är jag på att hålla ordning här, uppenbarligen.

Känner mig lite tråktrist idag och hade gärna varit

Mattias: Jag förstår vad du menar. Mitt lägenhetssökande har gjort att allt fix som behöver göras i min nuvarande lägenhet avstannat. Tyvärr har även tillgången på intressanta lägenheter också avstannat. Lika bra att jag nu avstannar i soffan med en filt