Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 14:21Okej, okej Edit har putsat till inlägget enligt mottot;
Allt som händer på en FB-träff stannar (i stora drag) på en FB-träffBILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-angelic006.gif
Okej, okej Edit har putsat till inlägget enligt mottot;
Allt som händer på en FB-träff stannar (i stora drag) på en FB-träff
BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-angelic006.gif
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 14:55Såå... Inga erotiska berättelser längre...? (Jag såg nog vad som skrevs innan Edit var framme... ;))
Såå... Inga erotiska berättelser längre...? (Jag såg nog vad som skrevs innan Edit var framme... ;))
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 15:31Hans: Ja det blir ju jättediskret när ingen annan ändrar 😉
*viskar till Mats så inte Hasse hör* Det var egentligen bara en liten kommentar på något någon annan sa men om Hasse vill drömma om hela berättelser av det slaget så tycker jag att vi ska låta h
Hans: Ja det blir ju jättediskret när ingen annan ändrar 😉
*viskar till Mats så inte Hasse hör* Det var egentligen bara en liten kommentar på något någon annan sa men om Hasse vill drömma om hela berättelser av det slaget så tycker jag att vi ska låta h
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 15:34*viskar tillbaka till Linda* Ja, jag tycker nog att han är värd att få fantisera och dagdrömma lite så här på lördagseftermiddagen. 😉
*viskar tillbaka till Linda* Ja, jag tycker nog att han är värd att få fantisera och dagdrömma lite så här på lördagseftermiddagen. 😉
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 17:57Jag unnar både Linda sina uppleverlse och farbror Hans sviktade minne av dem 😉
Jag unnar både Linda sina uppleverlse och farbror Hans sviktade minne av dem 😉
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 20:33Tack Camilla! 😉
Mats: (t+)
Tack Camilla! 😉
Mats: (t+)
Quote from Funbeat user on 2 August 2013, 21:18Dags för grillkurs nivå 2.
Vi är nån mil utanför Sala och solen är på väg ner. Eftermiddagens bad svalkar fortfarande
Oj, nu säger Masterchef att jag ska tända grillen. Bäst att lyda;)
Dags för grillkurs nivå 2.
Vi är nån mil utanför Sala och solen är på väg ner. Eftermiddagens bad svalkar fortfarande
Oj, nu säger Masterchef att jag ska tända grillen. Bäst att lyda;)
Quote from Funbeat user on 2 August 2013, 21:24Idag har det varit arbete på tomten, delikat lunch och ett riktigt svalkande skönt bad vid grustaget 🙂
Edit påpikar att adepten inte är fullt så foglig som hon utger sig att vara 😉
Idag har det varit arbete på tomten, delikat lunch och ett riktigt svalkande skönt bad vid grustaget 🙂
Edit påpikar att adepten inte är fullt så foglig som hon utger sig att vara 😉
Quote from Funbeat user on 2 August 2013, 21:31Hasse: du får väl fostra henne bättre 😉
Själv dricker jag några glS rose och väntar på att det skall bli svali inlägenheten. Synd att man inte kan sova med öppen ytterdörr, det hade varit rackarns skönt. 😀
Hasse: du får väl fostra henne bättre 😉
Själv dricker jag några glS rose och väntar på att det skall bli svali inlägenheten. Synd att man inte kan sova med öppen ytterdörr, det hade varit rackarns skönt. 😀
Quote from Funbeat user on 2 August 2013, 21:34Skål Maggie
😀
Skål Maggie
😀