Quote from Funbeat user on 26 April 2013, 19:52Tar det lugnt på veckans enda lediga dag, jobbar kväll i morgon och sen ledig först nästa torsdag. Solig kväll men än kan jag inte sitta ute och njuta.
Jag har planerat min träning fram till Göteborgsvarvet, jag har försökt göra det tidigare men inte så
Tar det lugnt på veckans enda lediga dag, jobbar kväll i morgon och sen ledig först nästa torsdag. Solig kväll men än kan jag inte sitta ute och njuta.
Jag har planerat min träning fram till Göteborgsvarvet, jag har försökt göra det tidigare men inte så
Quote from Funbeat user on 26 April 2013, 22:24Cykelporrsurfar...
jag vill inte vara på jobbet!!! Jag vill vara hemma och åka runt och titta på cyklar!
Cykelporrsurfar...
jag vill inte vara på jobbet!!! Jag vill vara hemma och åka runt och titta på cyklar!
Quote from Funbeat user on 26 April 2013, 22:35Finns lite erotisk läsning för dig här Nina. :-). Redo att levereras
Finns lite erotisk läsning för dig här Nina. :-). Redo att levereras
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 08:03Just nu vill jag bara läsa cykelkataloger. 😉
Just nu vill jag bara läsa cykelkataloger. 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 12:40gick på crash course i Lindy Hop, när jag kom dit blev jag varse att det var Bluesdand det var frågan om. Kanske inte riktigt min kopp té, lite mer fart hade varit roligare.
gick på crash course i Lindy Hop, när jag kom dit blev jag varse att det var Bluesdand det var frågan om. Kanske inte riktigt min kopp té, lite mer fart hade varit roligare.
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 22:42Går på After Work med nya jobbet! 😀
Går på After Work med nya jobbet! 😀
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 22:45Jobb för min del. Trevligt Jessie 🙂
Jobb för min del. Trevligt Jessie 🙂
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 22:48Ja, det måste ju vara minst ett decennium sen jag gick ut i min födelsestad senast? (H)
Ja, det måste ju vara minst ett decennium sen jag gick ut i min födelsestad senast? (H)
Quote from Funbeat user on 3 May 2013, 21:37Soffhäng med popcorn och snooker på teven i bakgrunden.
Soffhäng med popcorn och snooker på teven i bakgrunden.
Quote from Funbeat user on 3 May 2013, 22:42Blir nog gå till säng nu. Ladda inför ett kort cykelpass imorgon. Hoppas vädret är med mig. =)
Blir nog gå till säng nu. Ladda inför ett kort cykelpass imorgon. Hoppas vädret är med mig. =)