Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 11:48Middag och saffranbakning med vänner, bra inledning på en ledig helg som är planerad med en massa trevligheter. O träning så klart 😉
Middag och saffranbakning med vänner, bra inledning på en ledig helg som är planerad med en massa trevligheter. O träning så klart 😉
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 12:46Kommer att skruva möbler och äta saffransbullarna som Camilla ska baka. 🙂
Och äta annat smått och gott också. 😀
Kommer att skruva möbler och äta saffransbullarna som Camilla ska baka. 🙂
Och äta annat smått och gott också. 😀
Quote from Rasmus Olsson on 30 November 2012, 13:25Åh, ta med imorrn!
Åh, ta med imorrn!
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 13:31Risotto som ska fullkomligt dränkas i parmesan och en rejäl bit tournedo
😀
Risotto som ska fullkomligt dränkas i parmesan och en rejäl bit tournedo
😀
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 14:25Middag/fika med tjejerna och sedan ska jag hem och sova tänkte jag. Eller spela piano. I värsta fall blir det fest.
Middag/fika med tjejerna och sedan ska jag hem och sova tänkte jag. Eller spela piano. I värsta fall blir det fest.
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 15:27Sitter och tittar ut på snön som faller och önskar jag kan prova mina nya skidor snart.
Sitter och tittar ut på snön som faller och önskar jag kan prova mina nya skidor snart.
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 15:42Ikväll blir det faktiskt fredags mys.
Det blir jag, Robin och chips....
Alltså Robin Hood
Och så några garnnystan i soffan. Någon tjej som vill ha raggsockar? Har börjat på ett par men har ingen mottagare ännu 🙂
Ikväll blir det faktiskt fredags mys.
Det blir jag, Robin och chips....
Alltså Robin Hood
Och så några garnnystan i soffan. Någon tjej som vill ha raggsockar? Har börjat på ett par men har ingen mottagare ännu 🙂
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 17:26Precis tränat styrketräning.
Ikväll blir det en stor bit vin, och längtan efter barnen.
Kanske lite längtan efter annat också...Och så ska jag fundera över största frågan för närvarande.
Precis tränat styrketräning.
Ikväll blir det en stor bit vin, och längtan efter barnen.
Kanske lite längtan efter annat också...
Och så ska jag fundera över största frågan för närvarande.
Quote from Funbeat user on 1 December 2012, 09:34Anna, i värsta fall fest. Hur blev det?
Jerker: fredagskvällar (och vin) är bra för stora frågor (t+)Jag måste bara ge er receptet, Celos och Hasse sa att jag skulle lägga upp den i mattråden men det är inte mat. Mycket god kaka, frostingen kan även br
Anna, i värsta fall fest. Hur blev det?
Jerker: fredagskvällar (och vin) är bra för stora frågor (t+)
Jag måste bara ge er receptet, Celos och Hasse sa att jag skulle lägga upp den i mattråden men det är inte mat. Mycket god kaka, frostingen kan även br
Quote from Funbeat user on 1 December 2012, 09:53Jag vad hemma vid 7 och myste sedan här med tända ljus, pianot och ett glas vin. Gick och la mig tidigare än på vardagar och vaknade utvilad klockan 0730.
(Att morgonens löprunda gick åt helvete är en helt annan historia (#) )
Jag vad hemma vid 7 och myste sedan här med tända ljus, pianot och ett glas vin. Gick och la mig tidigare än på vardagar och vaknade utvilad klockan 0730.
(Att morgonens löprunda gick åt helvete är en helt annan historia (#) )