Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 21:02Jag har slitigt lite på snälla Maggies kropp då vi kört ut mycket till mitt torp.
På flyttdagen kommer det en flyttfirma (V)
Flyttlasset går till Solna 🙂 Om exakt en vecka plockar jag upp allt igen.
Jag har slitigt lite på snälla Maggies kropp då vi kört ut mycket till mitt torp.
På flyttdagen kommer det en flyttfirma (V)
Flyttlasset går till Solna 🙂 Om exakt en vecka plockar jag upp allt igen.
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 21:03slitigt på snälla Maggies kropp,
hm det låter som en Cornelislåt 😀
slitigt på snälla Maggies kropp,
hm det låter som en Cornelislåt 😀
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 21:08Cornelis gillar jag men vet inte vilken låt jag ska referera till:-/
Lycka till med din nya bostad.
Cornelis gillar jag men vet inte vilken låt jag ska referera till:-/
Lycka till med din nya bostad.
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 21:10Försöker tänka ut vad jag behöver (snarare inte behöver) ha med mig till Göteborg. Just nu finns det en allt för stor hög med kläder på sängen, hm ska ju bara vara där över helgen.
Träningskläderna var lätta att packa ner, men sen då....vad behöver jag h
Försöker tänka ut vad jag behöver (snarare inte behöver) ha med mig till Göteborg. Just nu finns det en allt för stor hög med kläder på sängen, hm ska ju bara vara där över helgen.
Träningskläderna var lätta att packa ner, men sen då....vad behöver jag h
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 21:16Gerda: du har ju bil: packa i IKEA-kassar. mycket smidigt.
Gerda: du har ju bil: packa i IKEA-kassar. mycket smidigt.
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 21:18Lycka till med packningen Gerda. Jag kommer och löser av dig imorgon. Försöker vara på plats i god tid. Ser du någon som går runt och ser lite vilsen så är det nog jag 🙂
Lycka till med packningen Gerda. Jag kommer och löser av dig imorgon. Försöker vara på plats i god tid. Ser du någon som går runt och ser lite vilsen så är det nog jag 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 21:23Jo, jag har ju bil, men nu var det så att den är gammal och trött....Nej inte trött, för den är pigg min gamla bil, men jag är lite rädd för att slita ut den på en så pass lång sträcka....Så det blir tåget istället.
Så många läger jag har varit på med s
Jo, jag har ju bil, men nu var det så att den är gammal och trött....Nej inte trött, för den är pigg min gamla bil, men jag är lite rädd för att slita ut den på en så pass lång sträcka....Så det blir tåget istället.
Så många läger jag har varit på med s
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 21:26Ses imorgon 🙂
Ses imorgon 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 21:29perfekt Patrik! Jag kommer nog att ha min Malmömilen-tröja på mig. Tror det finns tillräckligt mycket med rosa där ändå. Bättre att sticka ut och synas lite. 😉
perfekt Patrik! Jag kommer nog att ha min Malmömilen-tröja på mig. Tror det finns tillräckligt mycket med rosa där ändå. Bättre att sticka ut och synas lite. 😉
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 21:33har mailat er mitt telefonnummer.
har mailat er mitt telefonnummer.