Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 09:13Nyår har inte varit och ingen behöver vara ensam. Det är ju några som ska ha fest i nyårstråden...:-)
Nyår har inte varit och ingen behöver vara ensam. Det är ju några som ska ha fest i nyårstråden...:-)
Quote from Rasmus Olsson on 3 January 2009, 09:25Är det lördag idag? Lite vilsen efter all ledighet. Då var det väl fredag igår? Den var trevlig med middag och vin.
Är det lördag idag? Lite vilsen efter all ledighet. Då var det väl fredag igår? Den var trevlig med middag och vin.
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 09:31...så nu e du sugen på att berätta om allt hångel?
...så nu e du sugen på att berätta om allt hångel?
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 09:35Igår låg jag hemma på soffan, men ikväll ska jag ut och slå klackarna i taket!
Igår låg jag hemma på soffan, men ikväll ska jag ut och slå klackarna i taket!
Quote from Rasmus Olsson on 3 January 2009, 09:37Nej Carina, kan berätta hur det är att nästan bli analpenetrerad på spinningen.
Nej Carina, kan berätta hur det är att nästan bli analpenetrerad på spinningen.
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 09:39Åhåå. Tyckte du la upp den till smash där... 😉
Spinning verkar vara ett otyg.
Åhåå. Tyckte du la upp den till smash där... 😉
Spinning verkar vara ett otyg.
Quote from Rasmus Olsson on 3 January 2009, 10:05Spinning är bara ett substitut.
Spinning är bara ett substitut.
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 10:44Substitut för vad...?
Substitut för vad...?
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 10:48Mitt "slå klackarna i taket" bev just inställt:-( Kompisen sjuk. Verkar som alla är sjuka...
Mitt "slå klackarna i taket" bev just inställt:-( Kompisen sjuk. Verkar som alla är sjuka...
Quote from Rasmus Olsson on 3 January 2009, 10:49Äkta vara brukar väl substitut vara ersättning för? 😉
Äkta vara brukar väl substitut vara ersättning för? 😉