Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 22:14>Vem han brevid är kan jag ta reda på
Man kollar namnet på brevinkastet när man smyger därifrån...?
>Vem han brevid är kan jag ta reda på
Man kollar namnet på brevinkastet när man smyger därifrån...?
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 22:16Det där "men han/hon såg inte ut så där igår" är alltid spännande (#), sånt hände mig nån gång så där när jag var tonåring... Ehh... Sedan jag blev "vuxen" har jag varit .. lugn 😛
Det där "men han/hon såg inte ut så där igår" är alltid spännande (#), sånt hände mig nån gång så där när jag var tonåring... Ehh... Sedan jag blev "vuxen" har jag varit .. lugn 😛
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 22:22Det vore illa om man gick ut med en underbar dejt och märker på morgonen att man vaknat hos en annan. Alkoholen ska man vara försiktig med...Nej, jag har själv inte råkat ut för detta...
Det vore illa om man gick ut med en underbar dejt och märker på morgonen att man vaknat hos en annan. Alkoholen ska man vara försiktig med...Nej, jag har själv inte råkat ut för detta...
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 22:24Det lät onekligen som en skrämmande tanke, jag tycker vi alla kommer överens att det inte skall hända någonsin. Vem vet vem det kan vara man hamnat hos, kan ju vara en soffpotatis 😉
Det lät onekligen som en skrämmande tanke, jag tycker vi alla kommer överens att det inte skall hända någonsin. Vem vet vem det kan vara man hamnat hos, kan ju vara en soffpotatis 😉
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 22:52Kristian ang soffpotatis! Då skulle du kunna hamnat hos mig och det är inte fy skam 😉
Kristian ang soffpotatis! Då skulle du kunna hamnat hos mig och det är inte fy skam 😉
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 22:55Å då kan man ju ligga och mysa i soffan hur länge som helst. En soffpotatis lämnar ju inte soffan!
Å då kan man ju ligga och mysa i soffan hur länge som helst. En soffpotatis lämnar ju inte soffan!
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 22:59Aha är det så, Helena! Trodde att soffpotatis innebar att man var träningslat. Jag jobbar på att börja motionera. Ni alla är härliga inspirationskällor.
Aha är det så, Helena! Trodde att soffpotatis innebar att man var träningslat. Jag jobbar på att börja motionera. Ni alla är härliga inspirationskällor.
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 23:12Det är sant helena jag tänkte faktiskt inte på det jag bör kanske revidera mitt uttalande.
Cerise, om det är ok för dig så ändrar jag mitt uttalande jag skall inte gå runt och gnälla på att jag inte får mysa när jag har chansen, bara jag inte är så trån
Det är sant helena jag tänkte faktiskt inte på det jag bör kanske revidera mitt uttalande.
Cerise, om det är ok för dig så ändrar jag mitt uttalande jag skall inte gå runt och gnälla på att jag inte får mysa när jag har chansen, bara jag inte är så trån
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 23:33Det är inte bara mysa i soffan man vill göra ihop. Man vill ju även kunna träna lite ihop samt få förståelsen för att man faktiskt lägger ned en väsentlig del av sin fritid på just träningen.. där tror jag ofta att grunden till resonemanget om soffpotatis
Det är inte bara mysa i soffan man vill göra ihop. Man vill ju även kunna träna lite ihop samt få förståelsen för att man faktiskt lägger ned en väsentlig del av sin fritid på just träningen.. där tror jag ofta att grunden till resonemanget om soffpotatis
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 23:44Kristian klart att du kan ta mig på mitt ord 😉 Det är oerhört viktigt att tro på sig själv i alla sammanhang.
Stefan! Att själv inte ha tränat innebär inte att man inte är förstående eller inaktiv. Jag är en väldigt aktiv och social kvinna men jag har i
Kristian klart att du kan ta mig på mitt ord 😉 Det är oerhört viktigt att tro på sig själv i alla sammanhang.
Stefan! Att själv inte ha tränat innebär inte att man inte är förstående eller inaktiv. Jag är en väldigt aktiv och social kvinna men jag har i