Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 21:21Harry P är väl inte nån favvo direkt 🙂
Men de rev igång Aviator på 2:an nyss, har inte sett den så jag passar på nu...
Harry P är väl inte nån favvo direkt 🙂
Men de rev igång Aviator på 2:an nyss, har inte sett den så jag passar på nu...
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 21:22Är det fredag? ...
Neh det var ju igår 🙂 Spenderade gårkvällen, och mest av hela dagen med serier och film. 🙂 Var lite lagomt skönt så där att stänga av omvärlden lite.
Är det fredag? ...
Neh det var ju igår 🙂 Spenderade gårkvällen, och mest av hela dagen med serier och film. 🙂 Var lite lagomt skönt så där att stänga av omvärlden lite.
Quote from Rasmus Olsson on 27 December 2008, 21:28Vaknade nyss i soffan - hur gick det till?
Vaknade nyss i soffan - hur gick det till?
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 21:34Bättre i soffan o undra över hur det gick till än att vakna upp o undra var och hur det gick till..? eller 😉
Bättre i soffan o undra över hur det gick till än att vakna upp o undra var och hur det gick till..? eller 😉
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 21:43Att vakna och undra VAR, kan ju bara vara spännane;)
Att vakna och undra VAR, kan ju bara vara spännane;)
Quote from Rasmus Olsson on 27 December 2008, 21:45Värre är väl att vakna och undra vem?
Värre är väl att vakna och undra vem?
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 21:46Ännu mer spännande! Fram för mer spänning i singellivet...
Ännu mer spännande! Fram för mer spänning i singellivet...
Quote from Rasmus Olsson on 27 December 2008, 21:47Ännu värre är väl att undra "vem är jag"? 🙂
Ännu värre är väl att undra "vem är jag"? 🙂
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 21:49Var, vem... ja det är kanske så man ska göra lite då o då.
Var, vem... ja det är kanske så man ska göra lite då o då.
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 21:49Värsta och mest spännande måste ju vara: Vem är jag, vart är jag och vem f-n är det som ligger bredvid??
Värsta och mest spännande måste ju vara: Vem är jag, vart är jag och vem f-n är det som ligger bredvid??