Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 20:11>Rasmus, tjejen kanske kände igen dig från Funbeat? 😉
>Rasmus, tjejen kanske kände igen dig från Funbeat? 😉
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 20:18Rasmus - tjacka fler strumpor!!!
Rasmus - tjacka fler strumpor!!!
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 20:32Undrar om jag också ska köpa strumpor, men av en man då förstås...
Undrar om jag också ska köpa strumpor, men av en man då förstås...
Quote from Fredric Lagerström on 20 December 2008, 20:35Vad kul Rasmus!
Jag tycker du skall gå dit igen. Gå dit och fråga henne något om tex mössor eller så. Det verkar onekligen som hon har ett gott öga till dej!Jag har tillbringat lördagskvällen med att springa kuperat. Alltså ingen hade klippt
av min svan
Vad kul Rasmus!
Jag tycker du skall gå dit igen. Gå dit och fråga henne något om tex mössor eller så. Det verkar onekligen som hon har ett gott öga till dej!
Jag har tillbringat lördagskvällen med att springa kuperat. Alltså ingen hade klippt
av min svan
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 21:27Kul, Rasmus! Jag tycker också att det låter som att du borde gå dit igen... Glöm inte att rapportera hit efteråt också!! 🙂
Kul, Rasmus! Jag tycker också att det låter som att du borde gå dit igen... Glöm inte att rapportera hit efteråt också!! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 22:46Rasmus, det var inte Lidl va? Dom lär ju vara rätt billiga där... 😉
Rasmus, det var inte Lidl va? Dom lär ju vara rätt billiga där... 😉
Quote from Fredric Lagerström on 21 December 2008, 07:29Peter; Det finns inget Lidl på Nordstan, ha ha, du e rolig.
Är du från Stockholm? (retorisk fråga)
Peter; Det finns inget Lidl på Nordstan, ha ha, du e rolig.
Är du från Stockholm? (retorisk fråga)
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 13:15Rasmus, jag tror att tjejen tyckte du var söt och försökte skapa kontakt med dig.
Så följ de andras råd och köp några fler strumpor. 🙂
Rasmus, jag tror att tjejen tyckte du var söt och försökte skapa kontakt med dig.
Så följ de andras råd och köp några fler strumpor. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 16:52Bara för att lämna lite motvikt till de positiva tolkningarna ovan...
Eller så var det så att du BARA köpte ett par strumpor, hon ser sin chans som försäljerska och snärjer in dig med leenden, skämt och ögonkontakt för att du ska uppfatta henne och affä
Bara för att lämna lite motvikt till de positiva tolkningarna ovan...
Eller så var det så att du BARA köpte ett par strumpor, hon ser sin chans som försäljerska och snärjer in dig med leenden, skämt och ögonkontakt för att du ska uppfatta henne och affä
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 00:21Jag sitter här, för tillfället.
Jag sitter här, för tillfället.