Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 23:21Precis hemkommen från julmiddag hos pappsen, väljer mellan soffan o slappa eller o släpa sig ner på stan o träffa kompisarna. Lutar åt soffan då jag har en ny CX i hallen som förmodligen blir ledsen om hon inte får en omgång i morgon...
Precis hemkommen från julmiddag hos pappsen, väljer mellan soffan o slappa eller o släpa sig ner på stan o träffa kompisarna. Lutar åt soffan då jag har en ny CX i hallen som förmodligen blir ledsen om hon inte får en omgång i morgon...
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 23:39Kent - gissar att det blev soffan 🙂
Kent - gissar att det blev soffan 🙂
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 10:10Soffan blev det (t+)
Soffan blev det (t+)
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 11:24AW är huuuur trevligt somhelst en fredagskväll ... men idag är jag liteeeee.... trött...(?)
mmm, vatten & lite film är en bra plan tror jag (H)
AW är huuuur trevligt somhelst en fredagskväll ... men idag är jag liteeeee.... trött...(?)
mmm, vatten & lite film är en bra plan tror jag (H)
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 11:45Tillbringade fredagskvällen med innebandykompisarna. Kom hem i ett onyktert skick...
Tillbringade fredagskvällen med innebandykompisarna. Kom hem i ett onyktert skick...
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 17:52Å det är väl ett bra skick??
Å det är väl ett bra skick??
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 18:17Hade tänkt vara hemma och ta det lugnt ikväll, men nu har jag lust att gå ut. Det är inget roligt hemma, borde ju städa...
Hade tänkt vara hemma och ta det lugnt ikväll, men nu har jag lust att gå ut. Det är inget roligt hemma, borde ju städa...
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 18:34Har julhandlat i stan i dag. Och som ett resultat av det har jag en fråga...
Jag var inne i en större butik i Nordstan och köade till en kassa. När det blir min tur känns det som om tjejen i kassan skiner upp. Hon skämtar lite nervöst om det jag köpte (e
Har julhandlat i stan i dag. Och som ett resultat av det har jag en fråga...
Jag var inne i en större butik i Nordstan och köade till en kassa. När det blir min tur känns det som om tjejen i kassan skiner upp. Hon skämtar lite nervöst om det jag köpte (e
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 18:36Du har nog tolkat det rätt;)
Du har nog tolkat det rätt;)
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 19:46Tänkte att jag skulle bli lite mer aktiv här på funbeat och inte bara registrera träning, så här har ni ett av mina första inlägg (skrev nått för länge sedan) Tyckte det passade bra att börja här 😉
En fredag kväll spenderas med att gå igenom alla mina
Tänkte att jag skulle bli lite mer aktiv här på funbeat och inte bara registrera träning, så här har ni ett av mina första inlägg (skrev nått för länge sedan) Tyckte det passade bra att börja här 😉
En fredag kväll spenderas med att gå igenom alla mina