Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 20:37Mina fredagskvällar ser olika ut från gång till gång.
Denna fredagskväll:
Pizza och öl med mina klasskompisar för att fira att jul-ledigheten börjar. Lämnade tidigt pga att jag är trött och förkyld, men tog ändå en snabb sväng på stan för att kolla in li
Mina fredagskvällar ser olika ut från gång till gång.
Denna fredagskväll:
Pizza och öl med mina klasskompisar för att fira att jul-ledigheten börjar. Lämnade tidigt pga att jag är trött och förkyld, men tog ändå en snabb sväng på stan för att kolla in li
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 20:47>slösurfar nu på Funbeat
Andra slösurfar på internet. Vi har kondenserat ner den upplevelsen till att bara surfa på Funbeat 🙂
Vi behöver ett par permanenta trådar för nyheter och väder bara, sen kan vi tillbringa all vaken tid med att trycka F5 på Funbe
>slösurfar nu på Funbeat
Andra slösurfar på internet. Vi har kondenserat ner den upplevelsen till att bara surfa på Funbeat 🙂
Vi behöver ett par permanenta trådar för nyheter och väder bara, sen kan vi tillbringa all vaken tid med att trycka F5 på Funbe
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 20:47Alltid fredagen före julaftonen, är jag inbjuden på juljam på hojklubben och där öser vi till tidiga morgonen. Bävar för morgondagen, trotts att jag inte dricker för det sköter dom andra så bra.
Hoj skoj!
Alltid fredagen före julaftonen, är jag inbjuden på juljam på hojklubben och där öser vi till tidiga morgonen. Bävar för morgondagen, trotts att jag inte dricker för det sköter dom andra så bra.
Hoj skoj!
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 20:51>>slösurfar nu på Funbeat
>Andra slösurfar på internet.Jajamän, det går att slösurfa rätt länge på Funbeat... 🙂
Fast i ärlighetens namn slösurfar jag på andra ställen också då och då.
>>slösurfar nu på Funbeat
>Andra slösurfar på internet.
Jajamän, det går att slösurfa rätt länge på Funbeat... 🙂
Fast i ärlighetens namn slösurfar jag på andra ställen också då och då.
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 21:02Jerker, hojklubben...
BILD:http://www.theage.com.au/ffximage/2007/05/28/2905W_BIKERS_wideweb__470x271,0.jpg
eller hojklubben?
BILD:http://www.rttcpa.org/100_0167_Sr_Bikers_Goodman_Schwinns_SJS_ME.jpg
Jerker, hojklubben...
BILD:http://www.theage.com.au/ffximage/2007/05/28/2905W_BIKERS_wideweb__470x271,0.jpg
eller hojklubben?
BILD:http://www.rttcpa.org/100_0167_Sr_Bikers_Goodman_Schwinns_SJS_ME.jpg
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 21:10Sitter i soffan helt slutkörd efter en intensiv arbetsperiod. På lunchen köpte jag en låda boxvin. funderade då ska jag verkligen köpa en hel låda eller bara två flaskor, kommer jag få slänga halva lådan. Efter att ha stjälpt i mig 4 stooora glas så tror
Sitter i soffan helt slutkörd efter en intensiv arbetsperiod. På lunchen köpte jag en låda boxvin. funderade då ska jag verkligen köpa en hel låda eller bara två flaskor, kommer jag få slänga halva lådan. Efter att ha stjälpt i mig 4 stooora glas så tror
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 21:52Soffan här med... efter lååång jobbdag sen kl 7 imorse och som såg sin ände för en timma sen.
Sitter mest o funderar på hur jag ska motivera mig till att kliva upp ur soffan o gå o duscha. Det blir typ kvällens projekt! Skål
Soffan här med... efter lååång jobbdag sen kl 7 imorse och som såg sin ände för en timma sen.
Sitter mest o funderar på hur jag ska motivera mig till att kliva upp ur soffan o gå o duscha. Det blir typ kvällens projekt! Skål
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 22:00duscha hit och duscha dit, du ska ju ändå gå och sova.
bättre att softa i soffan, skål
duscha hit och duscha dit, du ska ju ändå gå och sova.
bättre att softa i soffan, skål
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 22:14Sant sant men efter idag var det som ett måste, annars skulle inte ens jag vilja sova med mig själv. Men nu är det gjort...hurra! Så nu blir det soffan igen
Sant sant men efter idag var det som ett måste, annars skulle inte ens jag vilja sova med mig själv. Men nu är det gjort...hurra! Så nu blir det soffan igen
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 22:14(...går det inte bara att ta bort ett inlägg om man råkar dubbelgöra det? Kan man bara redigera...)
(...går det inte bara att ta bort ett inlägg om man råkar dubbelgöra det? Kan man bara redigera...)