Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Mina fredagskvällar ser olika ut från gång till gång.
Denna fredagskväll:
Pizza och öl med mina klasskompisar för att fira att jul-ledigheten börjar. Lämnade tidigt pga att jag är trött och förkyld, men tog ändå en snabb sväng på stan för att kolla in li

>slösurfar nu på Funbeat
Andra slösurfar på internet. Vi har kondenserat ner den upplevelsen till att bara surfa på Funbeat 🙂
Vi behöver ett par permanenta trådar för nyheter och väder bara, sen kan vi tillbringa all vaken tid med att trycka F5 på Funbe

Alltid fredagen före julaftonen, är jag inbjuden på juljam på hojklubben och där öser vi till tidiga morgonen. Bävar för morgondagen, trotts att jag inte dricker för det sköter dom andra så bra.
Hoj skoj!

>>slösurfar nu på Funbeat
>Andra slösurfar på internet.

Jajamän, det går att slösurfa rätt länge på Funbeat... 🙂

Fast i ärlighetens namn slösurfar jag på andra ställen också då och då.

Jerker, hojklubben...
BILD:http://www.theage.com.au/ffximage/2007/05/28/2905W_BIKERS_wideweb__470x271,0.jpg
eller hojklubben?
BILD:http://www.rttcpa.org/100_0167_Sr_Bikers_Goodman_Schwinns_SJS_ME.jpg

Sitter i soffan helt slutkörd efter en intensiv arbetsperiod. På lunchen köpte jag en låda boxvin. funderade då ska jag verkligen köpa en hel låda eller bara två flaskor, kommer jag få slänga halva lådan. Efter att ha stjälpt i mig 4 stooora glas så tror

Soffan här med... efter lååång jobbdag sen kl 7 imorse och som såg sin ände för en timma sen.
Sitter mest o funderar på hur jag ska motivera mig till att kliva upp ur soffan o gå o duscha. Det blir typ kvällens projekt! Skål

duscha hit och duscha dit, du ska ju ändå gå och sova.
bättre att softa i soffan, skål

Sant sant men efter idag var det som ett måste, annars skulle inte ens jag vilja sova med mig själv. Men nu är det gjort...hurra! Så nu blir det soffan igen

(...går det inte bara att ta bort ett inlägg om man råkar dubbelgöra det? Kan man bara redigera...)