Quote from Lotta Lindström on 12 December 2008, 22:46Regnet avtog lite framåt kvällen så jag överlevde i mitt regnställ. Lämnade dock fickpluntan hemma. Nu sitter jag och äter chips och försöker tina upp mina tår.
Regnet avtog lite framåt kvällen så jag överlevde i mitt regnställ. Lämnade dock fickpluntan hemma. Nu sitter jag och äter chips och försöker tina upp mina tår.
Quote from Fredric Lagerström on 12 December 2008, 22:55Hi hi, lycka till! 🙂
Jag går och sover nu...
Hi hi, lycka till! 🙂
Jag går och sover nu...
Quote from Funbeat user on 12 December 2008, 23:04Glögg är bra för att bli riktigt varm, Sara! Eller ett bad. Eller båda. Dock tror jag inte att ett bad i varm glögg är att rekommendera, även om det kan låta som det effektivaste sättet! 🙂
Glögg är bra för att bli riktigt varm, Sara! Eller ett bad. Eller båda. Dock tror jag inte att ett bad i varm glögg är att rekommendera, även om det kan låta som det effektivaste sättet! 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 12 December 2008, 23:27det var +5 i rummet förut, nu nog lite mer, nån som vill värma mig?
det var +5 i rummet förut, nu nog lite mer, nån som vill värma mig?
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 10:31Jag var också på julfest med jobbet igår, riktigt kul och trevligt! Och idag mår jag bra (förutom förkylningen).
Jag var också på julfest med jobbet igår, riktigt kul och trevligt! Och idag mår jag bra (förutom förkylningen).
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 22:24hmmm ... var det nån som sa kryssning?
Det tyckte jag lät som en bra idé...
hmmm ... var det nån som sa kryssning?
Det tyckte jag lät som en bra idé...
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 23:42Ja... Rackarns så skoj de skulle va. 🙂
Ja... Rackarns så skoj de skulle va. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 22:24sådär, då var vi två intressenter i alla fall ... undrar om de kan tänkas bli nån kvinlig fägring på turen också ... (H:)
sådär, då var vi två intressenter i alla fall ... undrar om de kan tänkas bli nån kvinlig fägring på turen också ... (H:)
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 22:26Har varit på två kryssningar på ganska kort tid, så jag ska pausa lite...
Har varit på två kryssningar på ganska kort tid, så jag ska pausa lite...
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 23:06Helena, vi behöver inte åka i morgon. Planeringen är halva nöjet ju 🙂
http://sv.wikipedia.org/wiki/Bild:Piratens_gravsten,_Ravlunda.jpg
Helena, vi behöver inte åka i morgon. Planeringen är halva nöjet ju 🙂
http://sv.wikipedia.org/wiki/Bild:Piratens_gravsten,_Ravlunda.jpg