Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 16:32Sällskap? Detta är singeltråden...
Sällskap? Detta är singeltråden...
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 16:58Å så förvånad han måste blivit. "Jag svär jag drack bara juice hela kvällen..."
Å så förvånad han måste blivit. "Jag svär jag drack bara juice hela kvällen..."
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 18:38Jerry, jag är singel, men man kan väl ha sällskap med på kryssningar iaf:-)
Jerry, jag är singel, men man kan väl ha sällskap med på kryssningar iaf:-)
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 18:39Carina, han mådde inte bra imorse, men det berodde nog mer på alla GT han drack...
Carina, han mådde inte bra imorse, men det berodde nog mer på alla GT han drack...
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 18:51Haha självklart. 🙂
Vad som händer på en kryssning har aldrig hänt..
Haha självklart. 🙂
Vad som händer på en kryssning har aldrig hänt..
Quote from Fredric Lagerström on 12 December 2008, 10:58Jäklar va gott att det är fredag idag. Sovmorgon imorrn!
🙂
Jäklar va gott att det är fredag idag. Sovmorgon imorrn!
🙂
Quote from Funbeat user on 12 December 2008, 11:54Får barnen idag, och då ska jag bjuda dem på hängmörad biff med ugnsrostade rotfrukter och lite bea!
Får barnen idag, och då ska jag bjuda dem på hängmörad biff med ugnsrostade rotfrukter och lite bea!
Quote from Funbeat user on 12 December 2008, 15:09Träna, dricka öl, gå på konsert, dricka mer öl
Träna, dricka öl, gå på konsert, dricka mer öl
Quote from Funbeat user on 12 December 2008, 15:14Har tränat, ska ut och äta middag med föräldrarna och min syster, sen bio med far medans mor å syster går på Peter Jöback i Scandinavium. (jepp, går på honom, fram å tillbaka, många gånger). Härligt stereotyp uppdelning. 🙂
Har tränat, ska ut och äta middag med föräldrarna och min syster, sen bio med far medans mor å syster går på Peter Jöback i Scandinavium. (jepp, går på honom, fram å tillbaka, många gånger). Härligt stereotyp uppdelning. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 December 2008, 15:58Julbord med jobbet ikväll, kan skuta hur som helst... 🙂
Julbord med jobbet ikväll, kan skuta hur som helst... 🙂