Quote from Funbeat user on 12 December 2008, 16:55Samma här - julfest på jobbet 🙂
Samma här - julfest på jobbet 🙂
Quote from Lotta Lindström on 12 December 2008, 17:03Det är marknad i centrum och vi ska sälja korv med scouterna. Det ösregnar och vi har inget tak. Kul... jättekul... verkligen... (#)
Det är marknad i centrum och vi ska sälja korv med scouterna. Det ösregnar och vi har inget tak. Kul... jättekul... verkligen... (#)
Quote from Funbeat user on 12 December 2008, 17:15Fickplunta Sara, fickplunta!
Fickplunta Sara, fickplunta!
Quote from Funbeat user on 12 December 2008, 17:54Hehehe, en fickplunte-sörplande korvförsäljerska hos scouterna som slirar omkring å sluddrar framåt kvällen (H)
Hehehe, en fickplunte-sörplande korvförsäljerska hos scouterna som slirar omkring å sluddrar framåt kvällen (H)
Quote from Funbeat user on 12 December 2008, 18:03Nog med stugsittandet för idag. Ska hem älgstek hos en polare, funkar nog bra med en massa röd dricka till det.
Nog med stugsittandet för idag. Ska hem älgstek hos en polare, funkar nog bra med en massa röd dricka till det.
Quote from Fredric Lagerström on 12 December 2008, 18:54Ha ha ha paraply och fickplunta alltid redo! Klart jag fattar att det inte är kul
att behöva vara i regnet, om det nu regnar... Här är det minus och månsken.
Ska se nåt på tv, skippar nog idolfinalen. Ev på spåret men mest troligt ngt
grabben vill se, ty
Ha ha ha paraply och fickplunta alltid redo! Klart jag fattar att det inte är kul
att behöva vara i regnet, om det nu regnar... Här är det minus och månsken.
Ska se nåt på tv, skippar nog idolfinalen. Ev på spåret men mest troligt ngt
grabben vill se, ty
Quote from Funbeat user on 12 December 2008, 19:27Försökte övertala nån söt sak att försupa mig och utnyttja mig, men jag tror vi kom fram till att han bodde lite för långt bort (H)
Försökte övertala nån söt sak att försupa mig och utnyttja mig, men jag tror vi kom fram till att han bodde lite för långt bort (H)
Quote from Funbeat user on 12 December 2008, 20:26Fredagkväll = trött o bara slappar. Skulle varit trevligt o ha nån att mysa med istället för att ligga här själv, men thats life...
Imorgon, gym en timme först, sen jympa medel i en timme sen e de utgång på kvällen. Läste nånstans på funbeat att man blir
Fredagkväll = trött o bara slappar. Skulle varit trevligt o ha nån att mysa med istället för att ligga här själv, men thats life...
Imorgon, gym en timme först, sen jympa medel i en timme sen e de utgång på kvällen. Läste nånstans på funbeat att man blir
Quote from Andras Matolcsy on 12 December 2008, 20:55Bartömning på jobbet…7 st kom…baren stängde efter 2 timmar…hemma nu och tittar på Idol…
Fördelen med att vara hemma tidigt är att jag kan åka rullskidor imorgon 🙂
Bartömning på jobbet…7 st kom…baren stängde efter 2 timmar…hemma nu och tittar på Idol…
Fördelen med att vara hemma tidigt är att jag kan åka rullskidor imorgon 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 12 December 2008, 21:03Hamnat i den sörmländska metropolen Malmköping för julfest. Bara att personalhuset inte är uppvärmt än... brr... men här är det iaf SNÖ!
Hamnat i den sörmländska metropolen Malmköping för julfest. Bara att personalhuset inte är uppvärmt än... brr... men här är det iaf SNÖ!