Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Samma här - julfest på jobbet 🙂

Det är marknad i centrum och vi ska sälja korv med scouterna. Det ösregnar och vi har inget tak. Kul... jättekul... verkligen... (#)

Fickplunta Sara, fickplunta!

Hehehe, en fickplunte-sörplande korvförsäljerska hos scouterna som slirar omkring å sluddrar framåt kvällen (H)

Nog med stugsittandet för idag. Ska hem älgstek hos en polare, funkar nog bra med en massa röd dricka till det.

Ha ha ha paraply och fickplunta alltid redo! Klart jag fattar att det inte är kul
att behöva vara i regnet, om det nu regnar... Här är det minus och månsken.
Ska se nåt på tv, skippar nog idolfinalen. Ev på spåret men mest troligt ngt
grabben vill se, ty

Försökte övertala nån söt sak att försupa mig och utnyttja mig, men jag tror vi kom fram till att han bodde lite för långt bort (H)

Fredagkväll = trött o bara slappar. Skulle varit trevligt o ha nån att mysa med istället för att ligga här själv, men thats life...
Imorgon, gym en timme först, sen jympa medel i en timme sen e de utgång på kvällen. Läste nånstans på funbeat att man blir

Bartömning på jobbet…7 st kom…baren stängde efter 2 timmar…hemma nu och tittar på Idol…
Fördelen med att vara hemma tidigt är att jag kan åka rullskidor imorgon 🙂

Hamnat i den sörmländska metropolen Malmköping för julfest. Bara att personalhuset inte är uppvärmt än... brr... men här är det iaf SNÖ!