Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 21:49Skulle bli glad bara av ATT det låg någon brevid...:-)
Skulle bli glad bara av ATT det låg någon brevid...:-)
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 21:50"vem är jag" känns väl riktigt spännande om nåt!
"vem är jag" känns väl riktigt spännande om nåt!
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 21:56Ja absolut, men jag kan tycka att det får vara någon måtta på spänningen. Jag ser hellre en lite mindre grad än vem är jag .... Men annars spänning på lagom nivå, yey!
Ja absolut, men jag kan tycka att det får vara någon måtta på spänningen. Jag ser hellre en lite mindre grad än vem är jag .... Men annars spänning på lagom nivå, yey!
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 21:56Passa dig för vad du önskar dig Helena - det kan slå in!
Passa dig för vad du önskar dig Helena - det kan slå in!
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 21:57Lämnar över till er att spinna vidare om denne någon... Själv blir det till att natta kudden nu, vakna o tänka: Jaha..jag, hemma, ensam 🙂 Sov gott
Lämnar över till er att spinna vidare om denne någon... Själv blir det till att natta kudden nu, vakna o tänka: Jaha..jag, hemma, ensam 🙂 Sov gott
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 22:05Jag är inte orolig, Lena:-)
Jag är inte orolig, Lena:-)
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 22:05Med tanke på att det är jul och de dagarna ställer till det lite, så tycker jag det är helt ok att tjôta lite i fredagstråden. Nu ligger ungarna och jag borde ha stängt ner datorn... Men jag har svårt att lägga undan den för det händer för mycket på faceb
Med tanke på att det är jul och de dagarna ställer till det lite, så tycker jag det är helt ok att tjôta lite i fredagstråden. Nu ligger ungarna och jag borde ha stängt ner datorn... Men jag har svårt att lägga undan den för det händer för mycket på faceb
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 22:07Helena det kanske du borde jag menar, i juletider händer ju under och jag tror inte det är så kul att glömma vem man är. Helt utan identitet måste ju vara grymt jobbigt.
Helena det kanske du borde jag menar, i juletider händer ju under och jag tror inte det är så kul att glömma vem man är. Helt utan identitet måste ju vara grymt jobbigt.
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 22:11Nej, jag vill veta vem jag är. Vem han brevid är kan jag ta reda på...
Nej, jag vill veta vem jag är. Vem han brevid är kan jag ta reda på...
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 22:14Jag tror åxå Helena ska vara lite orolig... Rätt så inne i dejting svängen och inte så noga vem hon vaknar med 🙂
Näää, jag följer Lisas exempel: Dax att kojja och det är Jag, hemma, ensam... (Check)
Godnatt!
Jag tror åxå Helena ska vara lite orolig... Rätt så inne i dejting svängen och inte så noga vem hon vaknar med 🙂
Näää, jag följer Lisas exempel: Dax att kojja och det är Jag, hemma, ensam... (Check)
Godnatt!