Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 19:42Men det finns ju såna här som skvallrar...:-)
Men det finns ju såna här som skvallrar...:-)
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 19:43Jag skäms inte!
Jag skäms inte!
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 19:43mmmm
mmmm
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 19:44Toleransen verkar större & tramset mindre i singelgruppen. Är det därför man fnyser åt den i alla andra grupper? Min egen lilla undersökning ger vid handen att jag markerat nästan varenda tråd som ointressant i vissa grupper men aldrig en enda i singel-gr
Toleransen verkar större & tramset mindre i singelgruppen. Är det därför man fnyser åt den i alla andra grupper? Min egen lilla undersökning ger vid handen att jag markerat nästan varenda tråd som ointressant i vissa grupper men aldrig en enda i singel-gr
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 19:45Eftersom Christian känner till Petras osinglande, betyder det att han är den andre parten? Bara lite nyfiken...;)
Eftersom Christian känner till Petras osinglande, betyder det att han är den andre parten? Bara lite nyfiken...;)
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 19:46Petra: Grymt! Då blir det skräckfilm hos mig ikväll då? Som du lovat! (H:)
Carina: Kanske är det osinglar som har aggretioner att ta ut? Eller så låtsas vi bara vara glada för att vi tror att vi ska bli omtycka då, hihi.
Petra: Grymt! Då blir det skräckfilm hos mig ikväll då? Som du lovat! (H:)
Carina: Kanske är det osinglar som har aggretioner att ta ut? Eller så låtsas vi bara vara glada för att vi tror att vi ska bli omtycka då, hihi.
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 19:46Carina, jag är som du. Singeltrådarna är intressanta (har dock markerat en eller två som ointressanta).
Carina, jag är som du. Singeltrådarna är intressanta (har dock markerat en eller två som ointressanta).
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 19:56Jag fick avslag när jag sökte att få komma in i singel -snigeltråden...
Jag fick avslag när jag sökte att få komma in i singel -snigeltråden...
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 19:58Jag tror att bara cyklister får vara med i den gruppen.
Jag tror att bara cyklister får vara med i den gruppen.
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 20:01Helena: Näe, jag är bara näst på tur 😀
Helena: Näe, jag är bara näst på tur 😀