Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Be careful what you wish for you might just get it all..

Nääh. Har provat det redan och jag gillar det bättre som ensamstående obstinat kärring. 😀 Men tack ändå, det va sött tänkt!

Heh, jag är alltid försiktig ..

Jag har inte önskat dig något specifikt mer än "lycka", så tycker det verkar osmart av dig att tacka nej till det?

Åhåå. Inte bara gammal o lusäten som en rysk byracka, jag är trög som ett tågset också. Trodde du önskade mig all lycka (fyllde själv i luckan)... med att bli bortgift. Jag lovar att omgående sticka ner mulen i dunet o återhämta lite tankekapacitet. Det k

Hehe.. Ingen mening med att sticka huvudet ner i sanden. Även en vilsen småkaxig pojk som jag kan önska främlingar goda ting =)

Och vad var det för vits att dra upp tjaffs om den där gruppen, som du även gjort annanstans, i just denna tråd?

Petra K, vem menar du här?

"En ganska taskig kombination på FB är, yngre tjej, säga vad man tycker, stå på sig, tycka om huvudstaden, ha mer muskler än de flesta killar på FB och inte ge efter i trådarna..."

Vem tror du? I Petras värld roterar allt runt en enda person.

Peter var nu inte elak mot Petra! hon är kanske bara lite ledsen för att hon inte kom in i http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1314

Jag fick avslag med motiveringen att de redan var så många loosers (de använde inte just det ordet, men jag minns inte exakt). Lika bra då att inte komma med.

Rasmus:
Det handlade mer om vilka som lätt blir konstigt behandlade av några som varit här en längre tid...