Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 18:41Fredagkväll o trött så de blir soffan ikväll.
Tänk om man inte vore singel utan kunde mysiga riktigt ordentligt istället, få känna att man gjort sig förtjänt av att bara ligga o mysa i soffan o slötitta på TVn hela kvällen
Fredagkväll o trött så de blir soffan ikväll.
Tänk om man inte vore singel utan kunde mysiga riktigt ordentligt istället, få känna att man gjort sig förtjänt av att bara ligga o mysa i soffan o slötitta på TVn hela kvällen
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 19:03Jobba... Träna... Å ehh... Uhm... Hm... Sticka te ett LAN. Lite CS 😉
Jobba... Träna... Å ehh... Uhm... Hm... Sticka te ett LAN. Lite CS 😉
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 19:09Man kör en mtb runda såhär på kvällskvisten 😀
Man kör en mtb runda såhär på kvällskvisten 😀
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 19:09Funderar på att dela på en flaska vin... ännu oklart med vem...
Funderar på att dela på en flaska vin... ännu oklart med vem...
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 19:11Andreas: Om jag bara hade bott lite närmre dig så hade jag varit frivillig att dela flaskan med dig! 🙂
Andreas: Om jag bara hade bott lite närmre dig så hade jag varit frivillig att dela flaskan med dig! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 19:15Du hade varit varmt välkommen Maria. Vid närmare eftertanke har jag nog en flaska bubbel på kylning också. Plus en grekisk kolgrillsbar på krypavstånd 😉
Du hade varit varmt välkommen Maria. Vid närmare eftertanke har jag nog en flaska bubbel på kylning också. Plus en grekisk kolgrillsbar på krypavstånd 😉
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 19:17Hörde jag bubbel?
Vars bor du...?
Borde va taxiavstånd.....
Hörde jag bubbel?
Vars bor du...?
Borde va taxiavstånd.....
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 19:20Oj oj oj! Vilken härlig kväll vi hade haft, Andreas!!! Nu får jag istället äta min lax ensam... eller ska jag ta tåget söderut... Hmmm....
Oj oj oj! Vilken härlig kväll vi hade haft, Andreas!!! Nu får jag istället äta min lax ensam... eller ska jag ta tåget söderut... Hmmm....
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 19:21Jadå, taxi går att åka hur långa sträckor som helst. Jag kan fixa lite ost och tilltugg också. Linköping är platsen.
Jadå, taxi går att åka hur långa sträckor som helst. Jag kan fixa lite ost och tilltugg också. Linköping är platsen.
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 19:24Ska jag ta med ngt??? 🙂
Ska jag ta med ngt??? 🙂