Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 19:28Tandborste?
Tandborste?
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 19:42Hmmm... får jag lite tandkräm av dig då??
Hmmm... får jag lite tandkräm av dig då??
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 20:17Jag har äntligen fått barnen efter 10dgr! Vi har städat deras rum, eller håller på i allafall. Snart kan man vistas där inne och även se golvet.... En film och lite läsning får det bli resten av kvällen när barnen har somnat.
Jag har äntligen fått barnen efter 10dgr! Vi har städat deras rum, eller håller på i allafall. Snart kan man vistas där inne och även se golvet.... En film och lite läsning får det bli resten av kvällen när barnen har somnat.
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 20:31LAN det är fina grejer det 😉
Nu ska jag se på film tänkte jag. 🙂 Lagomt så där efter man sovit bort hela eftermiddagen.
LAN det är fina grejer det 😉
Nu ska jag se på film tänkte jag. 🙂 Lagomt så där efter man sovit bort hela eftermiddagen.
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 20:49Här blir det en lugn kväll hemma. Hade också gärna delat en flaska vin med någon, men med tanke på morgonens inbokade träningspass så kanske det är klokt att inte dricka något ikväll.
Här blir det en lugn kväll hemma. Hade också gärna delat en flaska vin med någon, men med tanke på morgonens inbokade träningspass så kanske det är klokt att inte dricka något ikväll.
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 22:13Äsch, nu skippade jag vinflaskan och sprang en runda istället. Usch så präktigt...
Äsch, nu skippade jag vinflaskan och sprang en runda istället. Usch så präktigt...
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 22:31Jag har hjälpt brorsan att göra färdigt hans hus så han kan flytta in nästa helg.
Jag har hjälpt brorsan att göra färdigt hans hus så han kan flytta in nästa helg.
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 22:40Käkat middag hos päronen. Imorgon blir det säsongspremier med snowboard i romme.
Käkat middag hos päronen. Imorgon blir det säsongspremier med snowboard i romme.
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 22:40Och ja, det var bearnaise till maten. Men jag tog bara ytterst lite 😉
Och ja, det var bearnaise till maten. Men jag tog bara ytterst lite 😉
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 22:57Har just kollat på The usual suspects(dom misstänkta), bra film! (t+)
Har just kollat på The usual suspects(dom misstänkta), bra film! (t+)