Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 22:58Marie: stämmer bra det.
Marie: stämmer bra det.
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 11:01Jag hade någon att dela vinet med igår;) Efter att vi varit på krogen...
Jag hade någon att dela vinet med igår;) Efter att vi varit på krogen...
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 11:01Amen grattis Helena 🙂
Amen grattis Helena 🙂
Quote from ellen olsson on 12 January 2009, 21:31Jag har nog för mycket vin...
Jag har nog för mycket vin...
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 15:34Ja, säg det... va ska man göra. Ska träna 17.30 men sen hem till ett tomt hem. Ibland går det alldeles utmärkt o är hur skönt som helst o ibland e de tyngre o då kommer saknaden lite grann.
Får väl sätta mig med ett gott glas rött o titta på Let´s Dance
Ja, säg det... va ska man göra. Ska träna 17.30 men sen hem till ett tomt hem. Ibland går det alldeles utmärkt o är hur skönt som helst o ibland e de tyngre o då kommer saknaden lite grann.
Får väl sätta mig med ett gott glas rött o titta på Let´s Dance
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 15:38Ikväll blir det AW-fest. En kompis fyller år och det ska firas.
Ikväll blir det AW-fest. En kompis fyller år och det ska firas.
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 16:01Äntligen lite socialt liv, kanske. Ska på geopub i kväll. Det är ÄG-Geo:s festgrupp som ordnar uppe på GVC.
Jag har inga höga förhoppningar, utan det blir nog att man hamnar i samspråk med de gamla vanliga som man redan pratat med i ett par års tid...
Äntligen lite socialt liv, kanske. Ska på geopub i kväll. Det är ÄG-Geo:s festgrupp som ordnar uppe på GVC.
Jag har inga höga förhoppningar, utan det blir nog att man hamnar i samspråk med de gamla vanliga som man redan pratat med i ett par års tid...
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 16:19Är det kväll nu?
Ska iväg till en kompis iaf, som har tagit examen idag 🙂
Är det kväll nu?
Ska iväg till en kompis iaf, som har tagit examen idag 🙂
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 16:36Kväll för mig är det mellan 18.00 och 00.00. Därefter är det natt fram till 06.00, varpå morgonen tar vid. 09.00 är morgonen över och det går över i förmiddag. 12.00-13.00 är det middag, och efter middagen följer eftermiddagen, fram till kl 18.00 och så v
Kväll för mig är det mellan 18.00 och 00.00. Därefter är det natt fram till 06.00, varpå morgonen tar vid. 09.00 är morgonen över och det går över i förmiddag. 12.00-13.00 är det middag, och efter middagen följer eftermiddagen, fram till kl 18.00 och så v
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 17:21Geopub? Med riktigta geologer och allt? Jag väntar, hungrig som en björn, på att min kompis kommer med utlovad mat så jag kan öppna vinflaskan. I väntan skulle jag kunna ta en joggingrunda. Eller tjuvträna årtal inför "På spåret".
Geopub? Med riktigta geologer och allt? Jag väntar, hungrig som en björn, på att min kompis kommer med utlovad mat så jag kan öppna vinflaskan. I väntan skulle jag kunna ta en joggingrunda. Eller tjuvträna årtal inför "På spåret".