Quote from Åsa Tysklind on 16 January 2009, 19:34Nu blev jag sugen på popcorn också
mmmm Undra om jag har några hemma
Nu blev jag sugen på popcorn också
mmmm Undra om jag har några hemma
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 19:57Jag köpte chips och för första gången på jag vet inte hur länge så blev det dipp till också! hur gott som helst! 🙂
Jag köpte chips och för första gången på jag vet inte hur länge så blev det dipp till också! hur gott som helst! 🙂
Quote from Lotta Lindström on 16 January 2009, 20:01Jag städar jag... med "På spåret" i bakgrunden
Jag städar jag... med "På spåret" i bakgrunden
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 20:05Chips å dip...åhh... de va länge sen ja! Låter som fest! =)
Själv ska jag möta upp en vän på Rockbaren och njuta av bra musik och känna mig nöjd efter eftermiddagens träningspass.
Chips å dip...åhh... de va länge sen ja! Låter som fest! =)
Själv ska jag möta upp en vän på Rockbaren och njuta av bra musik och känna mig nöjd efter eftermiddagens träningspass.
Quote from Åsa Tysklind on 16 January 2009, 20:08chips med dip är gott men morötter är godare att dippa 😉
chips med dip är gott men morötter är godare att dippa 😉
Quote from Lotta Lindström on 16 January 2009, 20:13...och paprika
...och paprika
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 20:42Håller som bäst på att gömma de sista spåren av julen. Städar, plockar, diskar, tvättar ja! hela skiten. I möra bitte blir det längdåkning, siktar på 45 km. Senare på em ska växellådan ner fram å tillbaka på bilen för lite justering, men sen! åker nog dan
Håller som bäst på att gömma de sista spåren av julen. Städar, plockar, diskar, tvättar ja! hela skiten. I möra bitte blir det längdåkning, siktar på 45 km. Senare på em ska växellådan ner fram å tillbaka på bilen för lite justering, men sen! åker nog dan
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 21:04Har varit på kalas fram till nu 🙂 Klarade mig bra, tackade nej till kakorna, åt en tårtbit, och massa kaffe för att hålla mig vaken, råkade ju vakna 1 i morse.. och sen vägrade kroppen somna om liksom... Blir nog "tidig" kväll ikväll, fast inte lika tidi
Har varit på kalas fram till nu 🙂 Klarade mig bra, tackade nej till kakorna, åt en tårtbit, och massa kaffe för att hålla mig vaken, råkade ju vakna 1 i morse.. och sen vägrade kroppen somna om liksom... Blir nog "tidig" kväll ikväll, fast inte lika tidi
Quote from Fredric Lagerström on 16 January 2009, 21:49Jag var ute och sprang i det som kallas Burmabacken här i Göteborg. Jag sprang ner först och sedan upp. Den är otroligt lång och det börjar gå nerför vid Kortedala brandstation. Där finns skyltar som varnar för lutningen, 13%. Jag sprang lungt och fint oc
Jag var ute och sprang i det som kallas Burmabacken här i Göteborg. Jag sprang ner först och sedan upp. Den är otroligt lång och det börjar gå nerför vid Kortedala brandstation. Där finns skyltar som varnar för lutningen, 13%. Jag sprang lungt och fint oc
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 00:40Geopub med riktiga geologer (plus andra geovetare), ja! 😀
Hade väldigt trevligt, även om det blev som jag hade trott. Hamnade bara i sällskap med folk som jag kände sen tidigare. Inte så mycket pga mig, utan för att jag inte ville att de skulle känna si
Geopub med riktiga geologer (plus andra geovetare), ja! 😀
Hade väldigt trevligt, även om det blev som jag hade trott. Hamnade bara i sällskap med folk som jag kände sen tidigare. Inte så mycket pga mig, utan för att jag inte ville att de skulle känna si