Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 19:07Stoooooor påse godis, som jag hoppas sätta i mig innan barnen kommer hem. Kliar hunden bakom öronen och läser Paulo Coelhos "mest erotiska bok. Och den mest romantiska" - enligt Jornal do Brasil.
Stoooooor påse godis, som jag hoppas sätta i mig innan barnen kommer hem. Kliar hunden bakom öronen och läser Paulo Coelhos "mest erotiska bok. Och den mest romantiska" - enligt Jornal do Brasil.
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 19:09Själv har jag tadit en öl med tomat-mozarelamacka och nu blir det en drink.
Själv har jag tadit en öl med tomat-mozarelamacka och nu blir det en drink.
Quote from Rasmus Olsson on 23 January 2009, 19:10Avböjde kvällens dejt, hon var så sjuk och jag har ingen lust att bli smittad nu när jag kommit igång med träningen. Så jag roar mig på egen hand 😉
Avböjde kvällens dejt, hon var så sjuk och jag har ingen lust att bli smittad nu när jag kommit igång med träningen. Så jag roar mig på egen hand 😉
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 19:14Väntar på att grabbahlvan bervid ska spela klart Zelda på sitt gamla Nintendo64 så vi kan bege oss hem till föräldrarna och låna bastun och dricka öl och komma på elaka planer för vår vän som fyllt 30 i veckan och ska ha fest i morrn. 😀
Väntar på att grabbahlvan bervid ska spela klart Zelda på sitt gamla Nintendo64 så vi kan bege oss hem till föräldrarna och låna bastun och dricka öl och komma på elaka planer för vår vän som fyllt 30 i veckan och ska ha fest i morrn. 😀
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 19:16Bruse, du menar inte MED egen hand?
Bruse, du menar inte MED egen hand?
Quote from Rasmus Olsson on 23 January 2009, 19:17Kommer nog använda båda händerna tillochmed.
Kommer nog använda båda händerna tillochmed.
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 19:18Det är en fin linje mellan lagom med öl så ni kommer på nåt bus men så ni ändå minns alla fiffiga idéer imorgon... 😉
Det är en fin linje mellan lagom med öl så ni kommer på nåt bus men så ni ändå minns alla fiffiga idéer imorgon... 😉
Quote from Åsa Tysklind on 23 January 2009, 19:46Vad har då hänt om du är arg på dig själv ? och även läkare ?
Vad har då hänt om du är arg på dig själv ? och även läkare ?
Quote from Fredric Lagerström on 23 January 2009, 19:49Blir väl på spåret här med. Känner mej så tråkig, men men, sovmorron imorrn iaf.
Då ska jag städa, ha ha ha. Skulle vara gott känner jag att åka till varmare bredgrader. Bara sitta i en solstol i 7 dagar. En solstol med tillbehör. En pool ska jag ha i när
Blir väl på spåret här med. Känner mej så tråkig, men men, sovmorron imorrn iaf.
Då ska jag städa, ha ha ha. Skulle vara gott känner jag att åka till varmare bredgrader. Bara sitta i en solstol i 7 dagar. En solstol med tillbehör. En pool ska jag ha i när
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 20:29Ska kolla på "Inte utan min dotter".
Ska kolla på "Inte utan min dotter".