Quote from Rasmus Olsson on 24 January 2009, 20:38Lite bieffekter av malariamedicinen får "man" nog räkna med. Eller?
Lite bieffekter av malariamedicinen får "man" nog räkna med. Eller?
Quote from Funbeat user on 24 January 2009, 23:38Du behöver inte gå med honom, han springer så gärna på ditt långpass!
Åsså missade du ju att mysa o läsa böcker efteråt...
(Jag har faktiskt Björn Hellbergs "Dominans" på lut i olästa bokhögen.)
Du behöver inte gå med honom, han springer så gärna på ditt långpass!
Åsså missade du ju att mysa o läsa böcker efteråt...
(Jag har faktiskt Björn Hellbergs "Dominans" på lut i olästa bokhögen.)
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 07:59Fredag ja, vad är planerna för ikväll?
Jag kommer nog sitta och leka med burken, eftersom jag fick in de nya prylarna igår. 🙂 Annars blir det nog lugnt. 🙂
Möjligen styrketränande pass utan vikter, ehh ? 😛
Fredag ja, vad är planerna för ikväll?
Jag kommer nog sitta och leka med burken, eftersom jag fick in de nya prylarna igår. 🙂 Annars blir det nog lugnt. 🙂
Möjligen styrketränande pass utan vikter, ehh ? 😛
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 08:01Ikväll blir det partyyyyyyyy!
Ikväll blir det partyyyyyyyy!
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 08:41Absolut inget party här....
En lugn och stilla månskedspromenad kanske... 😉
Absolut inget party här....
En lugn och stilla månskedspromenad kanske... 😉
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 11:39Mycket roligare om man inte är ensam .....:-)
Mycket roligare om man inte är ensam .....:-)
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 12:44Fredag,ja då är det arbete 14-05 men ja är inte bitter:-) och samma sak gäller för morgondagen.
Fredag,ja då är det arbete 14-05 men ja är inte bitter:-) och samma sak gäller för morgondagen.
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 16:18Jag ska ha bartömningsmiddag hemma hos mig. 5 tjejer och en kille blir vi:-)
Jag ska ha bartömningsmiddag hemma hos mig. 5 tjejer och en kille blir vi:-)
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 16:22Lucky him. 🙂
Själv ska jag roa mig med tvätt och hundpromenad. Blir en lugn fredag. Tvingar mig själv till en vilodag.
Lucky him. 🙂
Själv ska jag roa mig med tvätt och hundpromenad. Blir en lugn fredag. Tvingar mig själv till en vilodag.
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 16:27Sitter och pillar med burken, som förutspått, men jag är riktigt trött... Funderar på att vila lite.
Blir väl Entrecote till middag "som vanligt", är jäääättesugen på öl, men med den summan pengar jag har kvar för månaden så går det inte riktigt för sig.
Sitter och pillar med burken, som förutspått, men jag är riktigt trött... Funderar på att vila lite.
Blir väl Entrecote till middag "som vanligt", är jäääättesugen på öl, men med den summan pengar jag har kvar för månaden så går det inte riktigt för sig.