Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 19:52Packar.
Packar.
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 19:59Tror jag ska titta på The Mentalist 😀 Tjuvstarta lite, hmm... give ängel smiley...
Eller film... Chokladbollar blir det iaf 😀
Tror jag ska titta på The Mentalist 😀 Tjuvstarta lite, hmm... give ängel smiley...
Eller film... Chokladbollar blir det iaf 😀
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 21:43Barbro, jorå, jag kan minsann stava till vagina men har ingen egen eller tillgång till
någon annans, med lite glad ändå 🙂
Barbro, jorå, jag kan minsann stava till vagina men har ingen egen eller tillgång till
någon annans, med lite glad ändå 🙂
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 23:44Nu har mina gäster gått. Baren blev långt ifrån tömd, men de drack mer än jag väntat:-)
Nu har mina gäster gått. Baren blev långt ifrån tömd, men de drack mer än jag väntat:-)
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 23:53laij-laddi-laijj-laijj-laijj-laaaaaiiijjj...
jag har varit på "lite" after vööörk och snakcat skit datanördarna på jobbet med en kollega 😀
inte så allvarligt som det kan låta
(L)
dags att sussa
EDIT: nä, skojja bara. Först ett avsnitt Twin Peaks, SE
laij-laddi-laijj-laijj-laijj-laaaaaiiijjj...
jag har varit på "lite" after vööörk och snakcat skit datanördarna på jobbet med en kollega 😀
inte så allvarligt som det kan låta
(L)
dags att sussa
EDIT: nä, skojja bara. Först ett avsnitt Twin Peaks, SE
Quote from Rasmus Olsson on 31 January 2009, 01:01Jag håller med Richard, jag har inte heller nån vågina.
Men jag ahrnfått smaka på kombinationen jordgubbsläppstift och greksit vin.
Jag håller med Richard, jag har inte heller nån vågina.
Men jag ahrnfått smaka på kombinationen jordgubbsläppstift och greksit vin.
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 01:06Mer vin än läppstift, ser det ut som... 😉
Mer vin än läppstift, ser det ut som... 😉
Quote from Rasmus Olsson on 31 January 2009, 01:06VA?!
VA?!
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 01:23Hahha 😀 fylletrattar 😀
Jag är rätt nöjd att jag inte direkt dricker längre, jag är riktigt nöjd att jag inte har några pengar för hela februari.. 😛 Udda, men skönt 😀 jag har mitt busskort, jag klarar mig 😀 och årskort på simhallen o/
Hahha 😀 fylletrattar 😀
Jag är rätt nöjd att jag inte direkt dricker längre, jag är riktigt nöjd att jag inte har några pengar för hela februari.. 😛 Udda, men skönt 😀 jag har mitt busskort, jag klarar mig 😀 och årskort på simhallen o/
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 08:40Raidilajjlaj. Har lite ångest över en viss kvalitetsförsämring på dagens träningsupplägg pga gårdagens partyupplägg...
Raidilajjlaj. Har lite ångest över en viss kvalitetsförsämring på dagens träningsupplägg pga gårdagens partyupplägg...