Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 16:29Jag ska ut och ta en (eller flera) fredagsöl med några kollegor.. men det får inte bli sent, ty jag ska träna imorgon.
Jag ska ut och ta en (eller flera) fredagsöl med några kollegor.. men det får inte bli sent, ty jag ska träna imorgon.
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 16:32Luugn fredag, lyder mina kära vänners råd (Petra du måååååste ta det luuugnt någon gång)........men imorgon blir det kalas 🙂 och sedan yoga på söndag.....
Trevlig Helg till alla där ute 😀
Luugn fredag, lyder mina kära vänners råd (Petra du måååååste ta det luuugnt någon gång)........men imorgon blir det kalas 🙂 och sedan yoga på söndag.....
Trevlig Helg till alla där ute 😀
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 16:34Blir nog luuuuugn fredag här också. Ett distanspass, lite mat och lite tv-spel kanske. Kan det bli lugnare?
Blir nog luuuuugn fredag här också. Ett distanspass, lite mat och lite tv-spel kanske. Kan det bli lugnare?
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 16:34Tar du dina vänners råd idag alltså, Petra? (Eller smiter du ut i smyg?)
Tar du dina vänners råd idag alltså, Petra? (Eller smiter du ut i smyg?)
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 16:35Eeeee svar på ovanstående fråga är JA, man kan ta det luuugnare än så!!! 😉
Eeeee svar på ovanstående fråga är JA, man kan ta det luuugnare än så!!! 😉
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 16:36Nä idag följer jag mina vänners råd...det har varit mycket nu så jag skall bara ta det luuungt...även om jag generellt har liiiite svårt å stava till det ordet.... (H)
Nä idag följer jag mina vänners råd...det har varit mycket nu så jag skall bara ta det luuungt...även om jag generellt har liiiite svårt å stava till det ordet.... (H)
Quote from Rasmus Olsson on 30 January 2009, 18:56Jag kan inte stava till tolamåd.
Jag kan inte stava till tolamåd.
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 19:12mmm, nu har man bråkat med datorn och avnjutit middag... dags att slappa med lite serier, en stund iaf. 🙂
mmm, nu har man bråkat med datorn och avnjutit middag... dags att slappa med lite serier, en stund iaf. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 19:28Passade på att få undan lite på jobbet, men nu ska jag hojja hem och logga in mig på en annan dator 🙂
Blir nog lite god mat och kanske ett glas vin också (ska ju träna i morgon fm)
Passade på att få undan lite på jobbet, men nu ska jag hojja hem och logga in mig på en annan dator 🙂
Blir nog lite god mat och kanske ett glas vin också (ska ju träna i morgon fm)
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 19:30Bruse - Man kanske inte kan stava till det man inte har ..... 🙂
Bruse - Man kanske inte kan stava till det man inte har ..... 🙂