Quote from Fredric Lagerström on 23 January 2009, 21:06Ja den filmen ja, med Sally Field. Hon spelade för övrigt även mot Burt Reynolds i dom lengendariska "Nu blåser vi snuten" och uppföljaren "nu blåser vi snuten igen" filmerna
Hls Aadu Hellberg.
Ja den filmen ja, med Sally Field. Hon spelade för övrigt även mot Burt Reynolds i dom lengendariska "Nu blåser vi snuten" och uppföljaren "nu blåser vi snuten igen" filmerna
Hls Aadu Hellberg.
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 22:19Tänk om du hade legat här i min säng Aadu, då hade det inneburit att JAG kunde sova vidare imorgon medan DU hade städat vårt hem...
Tänk om du hade legat här i min säng Aadu, då hade det inneburit att JAG kunde sova vidare imorgon medan DU hade städat vårt hem...
Quote from Fredric Lagerström on 23 January 2009, 22:25Hmm, nu ska vi se... hmm. Ja, så hade det blivit ja. Men alltså, jag har viss sovmorgon imorgon, jag med.
Hmm, nu ska vi se... hmm. Ja, så hade det blivit ja. Men alltså, jag har viss sovmorgon imorgon, jag med.
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 22:25Det har strulat till sig med sjukskrivningen, så jag får mindre pengar just nu denna månad... 🙁 Men det löser sig alltid. Men irriterande ändå
Det har strulat till sig med sjukskrivningen, så jag får mindre pengar just nu denna månad... 🙁 Men det löser sig alltid. Men irriterande ändå
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 22:39jag har kört en lugn löprunda på 8km och sedan smarrat i mig en keso med päron/vanilj/äppel-smak, mums.
Roligare än så blir det inte denna kväll 🙂
jag har kört en lugn löprunda på 8km och sedan smarrat i mig en keso med päron/vanilj/äppel-smak, mums.
Roligare än så blir det inte denna kväll 🙂
Quote from Jan Lundquist on 23 January 2009, 23:55Min mage står i åtta hörn efter smarrig pizza, en kanonvinare och en bra film. Visserligen hade jag manligt sällskap men exet är liksom inte så spännande längre.
Min mage står i åtta hörn efter smarrig pizza, en kanonvinare och en bra film. Visserligen hade jag manligt sällskap men exet är liksom inte så spännande längre.
Quote from Funbeat user on 24 January 2009, 09:43Det låter ju som rena drömdejjten Aadu! (L)
Det låter ju som rena drömdejjten Aadu! (L)
Quote from Fredric Lagerström on 24 January 2009, 20:33Ja, inte så dumt faktiskt. Sen hade vi kunnat gå ut o springa ett långpass eller nåt.
Bara glöm att jag skulle gå ut med hunden! 😉
Ja, inte så dumt faktiskt. Sen hade vi kunnat gå ut o springa ett långpass eller nåt.
Bara glöm att jag skulle gå ut med hunden! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 24 January 2009, 20:36Hallå! Amen bha typ asså, jag ba asså, de e ju inte fredag typ längre men.
Hallå! Amen bha typ asså, jag ba asså, de e ju inte fredag typ längre men.
Quote from Funbeat user on 24 January 2009, 20:37Är du på lyset, Bruse??
Är du på lyset, Bruse??