Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 01:31Var en sväng på Rockbaren. Fick sällskap av Hells Angels med hängarounds... spännande värre. 🙂 Gäller att inte göra några snedsteg eller fel kommentarer där... ujjujjujj
Var en sväng på Rockbaren. Fick sällskap av Hells Angels med hängarounds... spännande värre. 🙂 Gäller att inte göra några snedsteg eller fel kommentarer där... ujjujjujj
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 09:45Denna fredagkvällen ska jag på en dejt som jag tror kan bli väldigt trevlig 😀
Denna fredagkvällen ska jag på en dejt som jag tror kan bli väldigt trevlig 😀
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 16:03Ja jag skall jobba natt,kör taxi här i Sälen
Ja jag skall jobba natt,kör taxi här i Sälen
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 16:05Jag ska dricka öl i glada vänners lag(hv)
Jag ska dricka öl i glada vänners lag(hv)
Quote from Lotta Lindström on 23 January 2009, 16:07Ikväll ska jag göra absolut ingenting. Eventuellt blir det "På spåret" och lite paprika och dipp om jag orkar gå till affären.
Ikväll ska jag göra absolut ingenting. Eventuellt blir det "På spåret" och lite paprika och dipp om jag orkar gå till affären.
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 16:11Ikväll: planera jävulskaper för morgondagen.
Imorgon utföra jävulskaperna mot vår vän som fylelr 30 och har fest. 😀(V) out!
Ikväll: planera jävulskaper för morgondagen.
Imorgon utföra jävulskaperna mot vår vän som fylelr 30 och har fest. 😀
(V) out!
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 16:58Sitter på jobbet o sneglar på fb medans ja skopar i mig maten. 4 timmar kvar sen äre helg 🙂
Sitter på jobbet o sneglar på fb medans ja skopar i mig maten. 4 timmar kvar sen äre helg 🙂
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 17:02Jag har fått barnen så det blir lugnt och stilla idag. Förhoppningsvis får jag tillgång till tvn så att jag kan kolla På spåret.
Jag har fått barnen så det blir lugnt och stilla idag. Förhoppningsvis får jag tillgång till tvn så att jag kan kolla På spåret.
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 17:56Har inget för mig, så jag blir väl kvar på jobbet en stund till.
Har iofs tränat idag.😀
Har inget för mig, så jag blir väl kvar på jobbet en stund till.
Har iofs tränat idag.
😀
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 19:03Ikväll blir det lugnt här. Ska jobba imorgon och har lite att pyssla med hemma...
Ikväll blir det lugnt här. Ska jobba imorgon och har lite att pyssla med hemma...