Quote from Åsa Tysklind on 16 January 2009, 17:50Helg..
Vad skönt tyvärr inga planer så det blir lungt. Skulle tro det blir att laga lite got mat och smaka på en flask vin lite tråkigt att dricka själv det vore trevligt med sälskap. 😉
Helg..
Vad skönt tyvärr inga planer så det blir lungt. Skulle tro det blir att laga lite got mat och smaka på en flask vin lite tråkigt att dricka själv det vore trevligt med sälskap. 😉
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 18:07Jag ska kika på när kottarna goffar i sig pizza....
Å jag får skumpa. 😀
Jag ska kika på när kottarna goffar i sig pizza....
Å jag får skumpa. 😀
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 18:29Tja, det är ju På spåret - kvällen är räddad (H)
Tja, det är ju På spåret - kvällen är räddad (H)
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 18:33Jag ska ta mig ett varmt och skönt bad (utan sällskap).
Jag ska ta mig ett varmt och skönt bad (utan sällskap).
Quote from Fredrik Svensson on 16 January 2009, 18:46Blir till att smutta på ett glas vitt, mysa med tösen å ladda för i morgon...
Det roliga kan vara dagen efter om det där smuttandet blivit lite för mkt, läsa vad man kan ha råkat skriva?
Någon som känner igen det? Vet en gång när jag satt på msn, dessa
Blir till att smutta på ett glas vitt, mysa med tösen å ladda för i morgon...
Det roliga kan vara dagen efter om det där smuttandet blivit lite för mkt, läsa vad man kan ha råkat skriva?
Någon som känner igen det? Vet en gång när jag satt på msn, dessa
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 19:06Mysa med de underbara barnen med Mamma Mia filmen och några glas rött!
Mysa med de underbara barnen med Mamma Mia filmen och några glas rött!
Quote from Fredrik Svensson on 16 January 2009, 19:26Mamma Mia är en grymt bra film!
Just nu ser vi på Alladin... Jag med ett öga på den å ett öga på er 😉
Mamma Mia är en grymt bra film!
Just nu ser vi på Alladin... Jag med ett öga på den å ett öga på er 😉
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 19:31Lämnade barnen i morse och exet hämtade upp. Nu är jag barnfri och har inget på agendan, tackade nej till öl med en tjej då jag inser att jag inte har något att säga till henne. Det får nog bli "På Spåret" och lite bokläsning efter det.
Lämnade barnen i morse och exet hämtade upp. Nu är jag barnfri och har inget på agendan, tackade nej till öl med en tjej då jag inser att jag inte har något att säga till henne. Det får nog bli "På Spåret" och lite bokläsning efter det.
Quote from Åsa Tysklind on 16 January 2009, 19:31Har lagat en god middag och smakat av det röda vinet vad gott det är.
Någon att dela det med hadde varit treligt.
Har lagat en god middag och smakat av det röda vinet vad gott det är.
Någon att dela det med hadde varit treligt.
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 19:32Nu åker popcornskålen fram! Så skönt att barnen har växt till sig så vi har behållning av samma filmer....
Nu åker popcornskålen fram! Så skönt att barnen har växt till sig så vi har behållning av samma filmer....