Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 18:58Ikväll har det blivit färska räkor o mackor till bolibompa med dottern, vi väntar ivrigt att Barda skall börja nu, kan rekomendera det, börjar 19.30 tror jag =)
Sen blir det nog en vuxenfilm när hon somnat..och nej ingen sån vuxenfilm, en action kankse so
Ikväll har det blivit färska räkor o mackor till bolibompa med dottern, vi väntar ivrigt att Barda skall börja nu, kan rekomendera det, börjar 19.30 tror jag =)
Sen blir det nog en vuxenfilm när hon somnat..och nej ingen sån vuxenfilm, en action kankse so
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 19:03Dricker öl... ska ut och göra Örebro osäkert. (satsar allt på kvart i 3)
Dricker öl... ska ut och göra Örebro osäkert. (satsar allt på kvart i 3)
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 20:16Har lyft skrot på gymet och ska nu inmundiga min älggryta. Känner mig otroligt gammaldags manlig. 🙂
Har lyft skrot på gymet och ska nu inmundiga min älggryta. Känner mig otroligt gammaldags manlig. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 20:18Har just kommit hem från ett krogbesök med en arbetskamrat. Nu blir det soffan.
Har just kommit hem från ett krogbesök med en arbetskamrat. Nu blir det soffan.
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 20:21Finns det nå´t vin kvar?
Finns det nå´t vin kvar?
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 20:21Hm....
En rackarns massa fyllskallar på denna träningssida. 😉
Hm....
En rackarns massa fyllskallar på denna träningssida. 😉
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 20:24Så underbart med fredagskväll. Slappa i soffan med ett glas vitt helt själv. Har varit många hektiska kvällar med jobb och barn. Ibland är det så skönt att vara helt ensam....inte ens tvättstugan som sällskap. Mums!!!
Så underbart med fredagskväll. Slappa i soffan med ett glas vitt helt själv. Har varit många hektiska kvällar med jobb och barn. Ibland är det så skönt att vara helt ensam....inte ens tvättstugan som sällskap. Mums!!!
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 20:59Jag har precis ätit upp en ask italiensk choklad, dricker vin och lyssnar på Aretha Franklin. Och jag försöker anpassa min fredag till ett nytt land. Det går ganska bra. Jag gör typ samma sak ändå...
Jag har precis ätit upp en ask italiensk choklad, dricker vin och lyssnar på Aretha Franklin. Och jag försöker anpassa min fredag till ett nytt land. Det går ganska bra. Jag gör typ samma sak ändå...
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 21:02Varit hos ena brorsan för att mäta fettprocenten (han hjälpte mig att mäta med tången på alla ställen jag inte själv kom åt). Joggade dit, gick hem.
Nu står kvällsmaten på spisen och jag ska väl titta på nån film på datorn kanske. Eller leka ubåtskapten
Varit hos ena brorsan för att mäta fettprocenten (han hjälpte mig att mäta med tången på alla ställen jag inte själv kom åt). Joggade dit, gick hem.
Nu står kvällsmaten på spisen och jag ska väl titta på nån film på datorn kanske. Eller leka ubåtskapten
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 22:19Har utkämpat och vunnit ett viruskrig på datorn ikväll..
Så nu blir det lite filmmys och sen isäng, upp tidigt imån och jobba! urk!En fördel med att vara singel är att man slipper grina över att partnern får sussa vidare i en varm säng medans man själv
Har utkämpat och vunnit ett viruskrig på datorn ikväll..
Så nu blir det lite filmmys och sen isäng, upp tidigt imån och jobba! urk!
En fördel med att vara singel är att man slipper grina över att partnern får sussa vidare i en varm säng medans man själv