Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Snart fredag... 😀

Snart fredagkväll, då ska vi förvärvsarbeta!

Blir nog lite vila i morrn med, film kanske... Får se, klurar väl på att dra till simhallen, kanske spenderar en timme eller två där. Fast det är ju inte kvällen.. Hmm

Blir i alla fall Korv Stroganoff till middag i morgon o/

Idag kommer Klonen och har sportlov. Så det bli många dagar ihop.

Fredag..
Har blir nog som vanligt tvättstugan och städa.. Någon har ställt till det hemma hos mig ( måsta vara någon där när jag inte är hemma ).
Gör man sådant så måste man ha lite uppmuntran så något glas vin eller wisky blir det då .

Gud vilken bra idé, jag ska också städa och dricka whisky och bara NJUTA av att vara ledig.

Robert, du vet väl att det är den onde vätten som är hemma och stökar ner det när du inte är där? Jag har gjort allt för att fånga den hemma hos mig, men misslyc

Jag ska också städa lite, dock inte med hjälp av whiskey.

Tog mig iväg till simhallen på eftermiddagen, så det blir nog en ganska lugn kväll.
Kompisen smet tidgiare från simhallen för hon skulle ut på partaj i kväll, synd att en annan är lusfattig denna månad, annars hade jag hakat på.
Möjligen skriva en mindre

Det kanske du skulle kunna tjäna pengar på 🙂

Precis när jag tänkte gå hem, slutade några printservrar fungera, å några tågledningscentraler i värsta fredagsrusningen fick det lite besvärligt.