Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 23:55Snart fredag... 😀
Snart fredag... 😀
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 00:08Snart fredagkväll, då ska vi förvärvsarbeta!
Snart fredagkväll, då ska vi förvärvsarbeta!
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 00:14Blir nog lite vila i morrn med, film kanske... Får se, klurar väl på att dra till simhallen, kanske spenderar en timme eller två där. Fast det är ju inte kvällen.. Hmm
Blir i alla fall Korv Stroganoff till middag i morgon o/
Blir nog lite vila i morrn med, film kanske... Får se, klurar väl på att dra till simhallen, kanske spenderar en timme eller två där. Fast det är ju inte kvällen.. Hmm
Blir i alla fall Korv Stroganoff till middag i morgon o/
Quote from Rasmus Olsson on 13 February 2009, 06:50Idag kommer Klonen och har sportlov. Så det bli många dagar ihop.
Idag kommer Klonen och har sportlov. Så det bli många dagar ihop.
Quote from Åsa Tysklind on 13 February 2009, 11:16Fredag..
Har blir nog som vanligt tvättstugan och städa.. Någon har ställt till det hemma hos mig ( måsta vara någon där när jag inte är hemma ).
Gör man sådant så måste man ha lite uppmuntran så något glas vin eller wisky blir det då .
Fredag..
Har blir nog som vanligt tvättstugan och städa.. Någon har ställt till det hemma hos mig ( måsta vara någon där när jag inte är hemma ).
Gör man sådant så måste man ha lite uppmuntran så något glas vin eller wisky blir det då .
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 16:21Gud vilken bra idé, jag ska också städa och dricka whisky och bara NJUTA av att vara ledig.
Robert, du vet väl att det är den onde vätten som är hemma och stökar ner det när du inte är där? Jag har gjort allt för att fånga den hemma hos mig, men misslyc
Gud vilken bra idé, jag ska också städa och dricka whisky och bara NJUTA av att vara ledig.
Robert, du vet väl att det är den onde vätten som är hemma och stökar ner det när du inte är där? Jag har gjort allt för att fånga den hemma hos mig, men misslyc
Quote from Lotta Lindström on 13 February 2009, 16:22Jag ska också städa lite, dock inte med hjälp av whiskey.
Jag ska också städa lite, dock inte med hjälp av whiskey.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 16:30Tog mig iväg till simhallen på eftermiddagen, så det blir nog en ganska lugn kväll.
Kompisen smet tidgiare från simhallen för hon skulle ut på partaj i kväll, synd att en annan är lusfattig denna månad, annars hade jag hakat på.
Möjligen skriva en mindre
Tog mig iväg till simhallen på eftermiddagen, så det blir nog en ganska lugn kväll.
Kompisen smet tidgiare från simhallen för hon skulle ut på partaj i kväll, synd att en annan är lusfattig denna månad, annars hade jag hakat på.
Möjligen skriva en mindre
Quote from Lotta Lindström on 13 February 2009, 16:45Det kanske du skulle kunna tjäna pengar på 🙂
Det kanske du skulle kunna tjäna pengar på 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 13 February 2009, 16:54Precis när jag tänkte gå hem, slutade några printservrar fungera, å några tågledningscentraler i värsta fredagsrusningen fick det lite besvärligt.
Precis när jag tänkte gå hem, slutade några printservrar fungera, å några tågledningscentraler i värsta fredagsrusningen fick det lite besvärligt.