Quote from Guest on 23 July 2011, 11:25skulle provspringa lidingöloppetsbana igår. Första 7-8 km ok sedan tog orken slut. Har inte varit med om något liknande. Kroppen kändes inte trött, det var mer flåset som inte alls var med. Gå gick utmärkt. Springa? Nej. Jogga? Nej. något förhöjd puls men
skulle provspringa lidingöloppetsbana igår. Första 7-8 km ok sedan tog orken slut. Har inte varit med om något liknande. Kroppen kändes inte trött, det var mer flåset som inte alls var med. Gå gick utmärkt. Springa? Nej. Jogga? Nej. något förhöjd puls men
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 11:35Äh, det är bara psykiskt. Du har för mycket respekt för LL, så att du spänner dig. Se till att springa hela banan under två timmar, så ska du se att det kommer att släppa.
Äh, det är bara psykiskt. Du har för mycket respekt för LL, så att du spänner dig. Se till att springa hela banan under två timmar, så ska du se att det kommer att släppa.
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 11:47Under två timmar? Då får det bli med moped 🙂
Under två timmar? Då får det bli med moped 🙂
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 12:06Samma sak hände mig igår... Sprang precis som du 7-8 km och allt kändes kanon! Helt plötsligt kändes det som att jag inte kunde andas ordentligt. Kan det bero på den höga luftfuktigheten som var igår?
Samma sak hände mig igår... Sprang precis som du 7-8 km och allt kändes kanon! Helt plötsligt kändes det som att jag inte kunde andas ordentligt. Kan det bero på den höga luftfuktigheten som var igår?
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 12:16Funderade om det var infektion i kroppen men jag mår bra idag. Förmodligen är det som du säger värmen.
Funderade om det var infektion i kroppen men jag mår bra idag. Förmodligen är det som du säger värmen.
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 12:39Mat, vila, sömn är det nåt sånt som kan spöka?, var själv ut och körde backträning till lidingö uppvärmning i 2km sen 25 minuters backe. Redan efter 2km svettades jag rejält, efter backen trodde jag kroppen hade dragit på sig nån bacillur "typ infektion"
Mat, vila, sömn är det nåt sånt som kan spöka?, var själv ut och körde backträning till lidingö uppvärmning i 2km sen 25 minuters backe. Redan efter 2km svettades jag rejält, efter backen trodde jag kroppen hade dragit på sig nån bacillur "typ infektion"
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 13:46Samma orkeslöshet för mig igår em. Det är den höga luftfuktigheten och att det nog var åska i luften. Svettades något kopiöst redan efter 5 km. Körde sen så att det blev 23 km men var helt slut!
Samma orkeslöshet för mig igår em. Det är den höga luftfuktigheten och att det nog var åska i luften. Svettades något kopiöst redan efter 5 km. Körde sen så att det blev 23 km men var helt slut!
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 13:49Det var mycket fuktigt i luften igår i Sthlms-området. Kom ihåg vad som hände förra året på Midnattsloppet, då det var tropisk värme (varmt och fuktigt). Den fuktiga luften gör att svettningen inte kyler kroppen lika bra, vilket lättare leder till överhet
Det var mycket fuktigt i luften igår i Sthlms-området. Kom ihåg vad som hände förra året på Midnattsloppet, då det var tropisk värme (varmt och fuktigt). Den fuktiga luften gör att svettningen inte kyler kroppen lika bra, vilket lättare leder till överhet
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 13:51Samma fenomen drabbade mig igår. Var helt slut i flåset och benen kändes riktigt tunga efter bara några få km. Tror precis som er andra att luftfuktigheten spelar stor roll. Undrar hur det skulle vara att springa i Central Park idag;).
Samma fenomen drabbade mig igår. Var helt slut i flåset och benen kändes riktigt tunga efter bara några få km. Tror precis som er andra att luftfuktigheten spelar stor roll. Undrar hur det skulle vara att springa i Central Park idag;).
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 14:06Har hänt mig också några gånger. Har inte direkt någon förklaring men att det bara skulle vara psykiskt tror jag inte på.
Har hänt mig också några gånger. Har inte direkt någon förklaring men att det bara skulle vara psykiskt tror jag inte på.