Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 14:29Det var närmare 30 grader igår i Stockholm och väldigt hög luftfuktighet som ni skriver. Jag sprang ett 13 km pass (inte racerfort men heller inte luslångsamt) och svettades som en gris. Det var som att springa i ett drivhus.
Jag tror också på vädret som
Det var närmare 30 grader igår i Stockholm och väldigt hög luftfuktighet som ni skriver. Jag sprang ett 13 km pass (inte racerfort men heller inte luslångsamt) och svettades som en gris. Det var som att springa i ett drivhus.
Jag tror också på vädret som
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 15:02Vad ska ni ut och springa och göra, långpass och allt, när det är stekande, tryckande, solgassig värme?!
Vad ska ni ut och springa och göra, långpass och allt, när det är stekande, tryckande, solgassig värme?!
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 15:06Träna inför Marathon des Sables
Träna inför Marathon des Sables
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 15:28Lena! Det som inte dödar det härdar!
Lena! Det som inte dödar det härdar!
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 15:35No pain more gain.
No pain more gain.
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 16:52För att kunna tävla när det är varmt?
För att kunna tävla när det är varmt?
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 18:08För att lära kroppen veta hut!
För att lära kroppen veta hut!
Quote from Catharina Brattlin on 24 July 2011, 19:19Jag undviker att springa när det är så varmt och hög luftfuktighet om jag inte har tillgång till hav inom några meters avstånd. Tror inte det är speciellt nyttig och det är definitivt inte roligt!
Då cyklar jag hellre. 🙂
Jag undviker att springa när det är så varmt och hög luftfuktighet om jag inte har tillgång till hav inom några meters avstånd. Tror inte det är speciellt nyttig och det är definitivt inte roligt!
Då cyklar jag hellre. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 19:45Jag vinkar glatt till er alla kära knäppgökar från min vippbara solstol under markisen på min altan. 😀
Jag vinkar glatt till er alla kära knäppgökar från min vippbara solstol under markisen på min altan. 😀
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 19:48Vink-vink Lena! (L)
Vink-vink Lena! (L)