Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 21:31Det är ren fri vilja!
Det är ren fri vilja!
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 21:45Jag gillar att springa när det är varmt och molnfritt. Liksom jag gillar att springa när det regnar.
Att det inte är nyttigt att springa i värme tror jag inte är en allmän sanning. Var gränen går är nog mycket olika för olika individer. Som vanligt får
Jag gillar att springa när det är varmt och molnfritt. Liksom jag gillar att springa när det regnar.
Att det inte är nyttigt att springa i värme tror jag inte är en allmän sanning. Var gränen går är nog mycket olika för olika individer. Som vanligt får
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 21:47Kan tillägga - om nu någon mot förmodan undrar - att det med all sannolikhet var just väderleken som i fredags slog undan kroppens vilja att springa. Igår kväll var jag ute och tog en temporunda på 12 km och det kändes kanonbra. Skönt!
Kan tillägga - om nu någon mot förmodan undrar - att det med all sannolikhet var just väderleken som i fredags slog undan kroppens vilja att springa. Igår kväll var jag ute och tog en temporunda på 12 km och det kändes kanonbra. Skönt!